Axefjord Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Mottok min VX924 fra netshop for 2 uker siden imorgen! Sjekket da for Pixelfeil og fant heldigvis ingenting. Prøvde meg også fram til gode innstillinger på farge og lys. Synes skjermen var riktig god, med ingen etterslep og greie farger til spillbruk. Slet litt med at mørke steder i spill ble utydelig når jeg så de øverst på skjermen. Tenkte at det måtte vel være gjennomskinn fra baklysene på monitoren. Plaget meg ikke stort i de spillene jeg spilte (BF2, Heroes 4, Dangerous waters, Wow). Prøvde nettopp Splinter cell og jeg grein nesten når jeg så hvordan det var. Var så mye lys nederst og øverst på skjermen at det ødela spillet. Det så virkelig stygt ut! Skal det virkelig være sånn? Legger med et bilde tatt med w800i, litt nedjustert på størrelse. Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2006 *Bump* Ingen som vet? Noen andre som har samme skjermen som er plaget med baklysene? Lenke til kommentar
Patience Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Hadde nylig en NEC-skjerm fra komplett.no som slet med de samme symptomene. Komplett sin supportavdeling mente dette var et reklamasjonsgrunnlag så jeg sendte den tilbake. Bestilte istedetfor en Eizo 768. Denne har -ikke- disse problemene.. Det er nok feil på skjermen din gutt Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2006 Skjermen er jo steike god på alle andre områder. Synd at baklysene plager meg så... Skal høre med hva netshop mener om problemet... Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Sliter med det samme problemet på en Acer 19" som jeg akkurat har kjøpt. Så akkurat på LOST og baklyset var ganske irriterenes, ( http://www.home.no/ymze/priv/baklys.JPG ) kjøpte denne på shg.no, Er det mulig å sende denne i retur å bytte skjerm/få tilbake pengene tror dere? Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2006 Skal snakke med netshop imorra. Har ellers tatt noen nye bilder fra splinter cell: Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2006 Og et til, dette er litt forminsket igjen: Lenke til kommentar
Patience Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Sliter med det samme problemet på en Acer 19" som jeg akkurat har kjøpt. Så akkurat på LOST og baklyset var ganske irriterenes, ( http://www.home.no/ymze/priv/baklys.JPG ) kjøpte denne på shg.no, Er det mulig å sende denne i retur å bytte skjerm/få tilbake pengene tror dere? 5578915[/snapback] Ja jeg skulle tro det. Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Hei, har også en VX924 som skjerm nr. 2. Den har også de samme tendensene til baklys som du har, men ikke på langt nær så graverende som det du har. Det jeg ser av sjenerende baklys er et felt nede i høyre hjørne på omlag 2 x 5 cm. Hvis du ikke klarer å få redusert det baklyset via innstillinger hadde jeg vurdert retur.. mvh r.- Lenke til kommentar
Hertizch Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Min VX924 er også slik. Den har en tendens til å gjøre svarte farger til noe grå-aktig øverst og nederst... Det er ganske irriterendes til tider når det er mye mørke scener i en film for eks. Lenke til kommentar
gaardern Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Jeg har og vx924, men denne effekten ser man jo kun hvis det er helt mørkt i rommet, noe man strengt talt ikke trenger for å få skarpe farger på en lcd... Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2006 Irriterer meg selv om det er svært god belysning i rommet... Hørte med netshop og de visste om "problemet", men alle VX924'ene er visst sånn.. Får vel leve med det da... Lenke til kommentar
gaardern Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Det er rart den blir anbefalt av hardware.no hvis dette er noe som ikke skal være på en slik skjerm... Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Irriterer meg selv om det er svært god belysning i rommet... Hørte med netshop og de visste om "problemet", men alle VX924'ene er visst sånn.. Får vel leve med det da... 5609305[/snapback] Har samme skjerm og samme problem, men ikke så ille som deg. Lenke til kommentar
gaardern Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Her har jeg tatt to bilder av samme instilling på min vx924. Det ene er tatt litt "over", mens det andre er tatt rett imot skjermen. Det er ikke like tydlig baklys som trådstarter sin. Hadde en subpixel-feil, men orker ikke å bruke angrerett tror jeg... Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2006 (endret) Kjempefint at folk orker å ta bilder av skjermen sine Hvis flere med VX924 hadde orket å hive opp noen bilder, kunne vi fått en fin sammenlikning. Skal prøve å ta noen bilder med et annet kamera imorgen, for å se om det blir forskjellig effekt med forskjellige kamera. Ser ut til at jeg får en del støy med mitt w800i-kamera. Endret 15. februar 2006 av blackninja Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2006 Tatt med Olympus digital kamera kamera: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå