petersv Skrevet 31. desember 2001 Del Skrevet 31. desember 2001 Quote: On 2001-12-05 22:02, [nicko] skrev:Hvordan er biltema lakken i forhold til riper og slik. Jeg har nemlig akkurat sparayet Aopen hq08 mitt svart med sølv detaljer. Det ble tøfft men kommer du nær med noe harere en bomull preller den av. Jeg trenger noe som tåler en viss behandling( Ihvretfall ta på med fingeren.Har du forresten prøvd den sølvfargen du snakket om??Blir den jevn og fin??Takk Du må/burde gå over med fint sandpapir, da setter lakken seg bedre. Bruk Quick universal grunning. Den fester seg veldig bra på metall. Lenke til kommentar
pasc Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Quote: Den 2001-12-04 22:39, skrev Monhart:Biltema ja.. Er vel bare i Trondheim og Oslo etc det? Du glemte Sandnes :wink: http://www.biltema.no <--Netthandel. Lenke til kommentar
Buzz76 Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 og Kristiansand :smile: Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Skal du først lakke vil det lønne seg å pusse kabinettet og så grunne det før du har på den lakken du har tenkt. La så dette tørke skikkelig og så legger du på en to - tre lag med klarlakk over det hele, da får du en bra beskyttelse. Lenke til kommentar
Laka Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Den 2001-12-31 13:47, skrev petersveistrup: Quote: On 2001-12-05 22:02, [nicko] skrev:Hvordan er biltema lakken i forhold til riper og slik. Jeg har nemlig akkurat sparayet Aopen hq08 mitt svart med sølv detaljer. Det ble tøfft men kommer du nær med noe harere en bomull preller den av. Jeg trenger noe som tåler en viss behandling( Ihvretfall ta på med fingeren.Har du forresten prøvd den sølvfargen du snakket om??Blir den jevn og fin??Takk Har opplevd at lakken fra Bilteam klatter litt, særlig multitona (tro jeg det heter). Eneste rådet jeg kan gi deg er å riste veldig, veldig godt. Lenke til kommentar
jonhs Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Har dere aldri hørt det at hvis det er biiittelitt fett på overflaten, skreller bare malingen rett av... har ikke hatt grunning eller noen ting, du trenger nesten bare å vasdke av skikkelig med aceton... Jon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå