Monhart Skrevet 4. desember 2001 Del Skrevet 4. desember 2001 Hei! Hvilken lakk bør jeg bruke dersom jeg skal lakke kabinettet mitt? Finner jeg noe som duger i en vanlig malebutikk? Tenker at knallblå-metallic blir rått Lenke til kommentar
lax Skrevet 4. desember 2001 Del Skrevet 4. desember 2001 Biltema har både primer, lakk og klarlakk til en billig penge Jerg betalte 90,50 kr for alt sammen.. Lenke til kommentar
Monhart Skrevet 4. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2001 Biltema ja.. Er vel bare i Trondheim og Oslo etc det? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 4. desember 2001 Del Skrevet 4. desember 2001 IMHO er blått over-used sammen med sort. Joda det er fete farger, men hvorfor ikke være litt mer original? Lenke til kommentar
Monhart Skrevet 5. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2001 Kanskje det ja.. Hva foreslår du da? Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 5. desember 2001 Del Skrevet 5. desember 2001 Sølv-metallic med blå detaljer/neon-lys er jo fett da.... :wink: Lenke til kommentar
Monhart Skrevet 5. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2001 Sølv-metallic/blå har jeg ikke tenkt på nei.. hørtes ut som et fine idè.. Noen som har noen andre fargekombinasjoner eller enkeltfarger å foreslå? Lenke til kommentar
[nicko] Skrevet 5. desember 2001 Del Skrevet 5. desember 2001 Hvordan er biltema lakken i forhold til riper og slik. Jeg har nemlig akkurat sparayet Aopen hq08 mitt svart med sølv detaljer. Det ble tøfft men kommer du nær med noe harere en bomull preller den av. Jeg trenger noe som tåler en viss behandling( Ihvretfall ta på med fingeren. Har du forresten prøvd den sølvfargen du snakket om?? Blir den jevn og fin?? Takk Lenke til kommentar
Monhart Skrevet 5. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2001 Heisann. Nei, jeg har ikke lakket kabinettet mitt ennå. Skal en tur neddi byen i løpet av uka for å se om noen har lakk som er slitesterk og stilig :smile: Skal si ifra når jeg får lakket ferdig. Men noen som har et tips eller 2 på farger da? _________________ *-----------------------* Duron elsker alle barna [ Denne Melding var redigert av: Monhart på 2001-12-05 22:50 ] Lenke til kommentar
klure Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 Litt metallic spyfarge hadde jo gjort seg fint. Ellers så er jo bæsjbrunt ganske lekkert oxo =) Lenke til kommentar
Lynxman Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 Hva med å lakke det hvitt eller kremfarget, off-white? :smile: _________________ My stupid website [ Denne Melding var redigert av: tahustvedt på 2001-12-06 13:07 ] Lenke til kommentar
Monhart Skrevet 6. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2001 Nesten som cum det.. hæhæ Lenke til kommentar
Lynxman Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 White-tac som Kristoffer Schau kalte det. :smile: Lenke til kommentar
[nicko] Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 Stikk inn på http://www.virtual-hideout.net Finner du ikke tips der så vet ikke jeg Der er de feteste fra hele verden samlet omtrent. (inder "cool case gallery") Lenke til kommentar
brukernamn Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 koffor i faen skal dokke lakke den jævla pc'en da?? de er vel ganske få folk som får sjå den stygge dritten, bruk heller penga på hardware!!! Lenke til kommentar
Lynxman Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 Ssshh! Ro ned! Ta en tur til http://www.forbanna.com Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 brukernamn: vi gjør det fordi det er gøy! Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 7. desember 2001 Del Skrevet 7. desember 2001 Jeh....casmodding ruler da..... Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 8. desember 2001 Del Skrevet 8. desember 2001 Noen trimmer bilen, andre trimmer PC-en. Noen pynter på vegger med sprayboxer på vegger slik at andre må ut med masse penger, vi pynter på PC-en. Det er en kunst og det er en hobby på lik linje med frimerkesamling osv. Lenke til kommentar
H_Bozz Skrevet 8. desember 2001 Del Skrevet 8. desember 2001 Har akkurat malt min i blå metallic.. Ble konge, men ganske dyrt! måtte betale 3x 200kr.. men fikk 10% dahh.. :razz: har vel igen litt til neste maskin :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå