unnstoppeble Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 hei, har hatt dette i ca 1 uke nå, når jeg scroller ned eller klikker med musa og sånt så får jeg masse rare lyder fra strømforsyningen... det er veldig plagsomt.. og når jeg spiller spill så kommer lyden også, bare hele tiden... det er en slags tikking.. VET NOEN AV DERE EKSPERTER HVA SOM ER PROBLEMET OG GIDDER OG SKRIVE SÅ TUSEN TAKK.. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Har en slik tikking på min psu jeg også. Aner desverre ikke hva det kommer av. Har sjekket viftene, men er ikke de. Tror i grunn den bare synger på siste tone, men om noen her har noen tips til hva det er hadde jeg satt pris på det. Lenke til kommentar
unnstoppeble Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2006 samma her azz, jeg får ikke spillt med den plagsomme lyden Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Og hvilken PSU snakker vi om? Er jo greit å vite........... Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 For min del er det en 'Enermax psu. Begynner å bli noen år etterhvert, tipper 4-5 år. Er på 350 W, og er eneste komponenten, foruten floppy som har fulgt med meg i de siste 5 pcene mine Lenke til kommentar
unnstoppeble Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2006 min er en Silver Power SP400P1B 400 WATT... den er bare 5 måneder gammel, så det er litt rart den lager sånne lyder, og er så ny... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå