Radi Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) Hei. Jeg har tenkt å skaffe meg nytt kabinett snart. Men jeg er ikke helt sikker på hilket kabinett jeg skal velge. Er det noen som vet om noen kule kabinetter? Noe nyttig info: Jeg liker grøn og sølv/grå aktig fargene. Det må jeg jo selvsakt ha på kabinettet jeg kjøper eller bygger. (Trenger ikke være et grønt kabinett, men jeg kommer 100% sikker til å sette inn grønne neonlys ) Takker for alle svar! Endret 8. februar 2006 av Radi Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Mitt tips: Kjøpt et enkelt stilrent kabinett som du modder selv! Lenke til kommentar
Radi Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) Dette er min type stil, metalic/sølv luck: Cooler Master Centurion Cooler Master Centurion 531 sølv Chieftec Dragon DX-01 USB/FireWire Antec Performance One P160 Andre kule kabinetter: Cooler Master Ammo 533 MÅ SEES. SE PÅ PRODUKT TEST! Dette ble jeg litt forelsket i! Endret 8. februar 2006 av Radi Lenke til kommentar
Radi Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2006 Det siste kabinettet jeg nevnte, Det hadde vert drit tøft om jeg hadde kjøpt det og satt de luft greiene andre veien. Og satt et plexiglass vindu i midten. Litt dårlig forklaring kansje,...menmen. Se tegning. Det røde er luft greiene. Der det er grønt skal det være plexiglass vindu. Hva synes dere. Lenke til kommentar
eonbarn Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Som han ovenfor sa, fine kabinetter, og det siste der var bare utrolig stilig! Jeg har selv et kabinett fra Gigabyte 3D Aurora, veldig fint, og det er utrolig romslig til å bygge og harddisk,floppy,cd/dvd er veldig lette å sette inn. Pluss at man kan låse fronten på det og selve kabinett døren, den inkluderer også et stilig lys helt frempå pluss at den har gode lufte muligheter og viftene som følger med er _ok_ http://www.hardware.no/tester/kabinett/gig...3d_aurora/18703 Men det er da det jeg liker, men du kan jo bare leite gjennom kabinetter, da finner du tilslutte din elskede! Lenke til kommentar
Radi Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2006 Ja, jeg får lete til jeg finner den rette Men jeg like det siste kabinettet, Og det hadde en praktisk bære håndtak på toppen av kabinettet. Slik at det blir lett å ta med seg rundt om kring, på lan osv.. Lenke til kommentar
Radi Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) Tror jeg skal kjøpe Cooler Master Ammo 533. Men det er et problem. Det er litt vanskelig å få plass til radiator i kabinettet. Jeg har ha en 120mm radiator bak på kabinettet. Men bare en 120mmm radiator er vel ikke nok til å kjøle CPU, skjerm kort, Ram, Chipset oh kansje HDD's Noen som har noen ideer til hvordan jeg kan få inn en dobbel eller trippel 120mm radiator? Hvor og hvordan? Hvis jeg skal få plass må jeg modde kabinettet ganske mye. Kansje fjerne HDD holderen og ha HDD's i Floppy rommene, og på cd-rom plassene. Da kunne jeg hatt en trippel radiator nedert i kabinettet. Eller så må jeg rett og slett velge et helt annet kabientt. Men jeg likte dette veldig godt! Endret 9. februar 2006 av Radi Lenke til kommentar
dopus Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 hmm.Foretrekker selv at ting er enkelt og stilrent. Eksempel Antec Sonata Eller Lian Li PC-6070B Scand og lignende. Lenke til kommentar
Radi Skrevet 10. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2006 Jaja, folk har forskellig stil. Lenke til kommentar
edge Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Thermaltake Tsunami er jo et ganske fett kabinett.. Noe av lian li er heller ikke å forakte Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Gå for Thermaltake eller Lian li.. Lenke til kommentar
Radi Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) Fant et tøft Lian Li kabinett: Lian Li PC60USB Endret 13. februar 2006 av Radi Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Lian Li har hvertfall kvalitet! Så du kan nesten bare se etter utseende og praktiske løsninger hos de! Lenke til kommentar
Zetec Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Tror jeg skal kjøpe Cooler Master Ammo 533.Men det er et problem. Det er litt vanskelig å få plass til radiator i kabinettet. Jeg har ha en 120mm radiator bak på kabinettet. Men bare en 120mmm radiator er vel ikke nok til å kjøle CPU, skjerm kort, Ram, Chipset oh kansje HDD's Noen som har noen ideer til hvordan jeg kan få inn en dobbel eller trippel 120mm radiator? Hvor og hvordan? Hvis jeg skal få plass må jeg modde kabinettet ganske mye. Kansje fjerne HDD holderen og ha HDD's i Floppy rommene, og på cd-rom plassene. Da kunne jeg hatt en trippel radiator nedert i kabinettet. Eller så må jeg rett og slett velge et helt annet kabientt. Men jeg likte dette veldig godt! 5580708[/snapback] Her kan du se om du får plass til radiatoren. Tøft kabinett, angrer nesten litt på at jeg kjøpte Aerocool AeroEngine 2..eller..nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå