Forumforumforum Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Et kjerringråd sier at man skal bruke saft av løvetann på den. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Middelet jeg brukte funka topp. Filte ingenting, bare klinte på nytt middel hver dag. Til slutt tørka vorta ut og jeg kunne bare pille den rett av med røtter og det hele. Datt egentlig omtrent av av seg selv. Men tror det tok en del dager. Lenke til kommentar
Landstad. Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 det beste du kan gjøre er og rive den av det gjorde jeg. husk du må få med hele rota. når du har drat den ut skal det se ut som en gulerot.. har aldrig set noe mere til den vorta,.,., Lenke til kommentar
Rindal-jr Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 (endret) Hvorfor ikke kappe av hånda Jeg hadde en sånn vorte på hånda en gang men jeg hadde på sånn salve da ble den borte Endret 18. juni 2006 av Rindal-jr Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Husker jeg hadde en vorte på handen når jeg var 6år. Fikk på sånn middel èn eller to ganger, også forsvant den selv. Husker jeg blødde av den en dag i barnehagen, skikkelig mye. Alle ble drit redde. Hehe. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 (endret) Når jeg var liten, hadde jeg vorte på tommelen og pekefingeren. Det pappa gjorde var å lime pekefingern til tommelen min (vorte mot vorte), så smilte han og gikk. Vortene forsvant når jeg reiv av litt av hvert for å få fingerene fra hverandre. Anbefales ikke Endret 18. juni 2006 av dan1el Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Let's bump bumpety bump this thread. No, wait, that's already done. :\ Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Hei, de fleste får en eller fler vorter i løpet av livet (ofte i puberteten). Vortemiddel kan brukes, men de går ofte bort av seg selv etter en stund, selv om de ikke behandles. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 lege + skalpell = done Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Husker jeg hadde en jævlig en mellom tommelen/pekefingern. Før jeg fikk tak i vortemiddel prøvde jeg å skjære den av. Det var jævlig vondt ettervært, endte med at jeg ikke fulførte. Gikk med vortemiddel en stund, til den omtrent ikke ble synlig, så bare ble huden i det område så hardt at det var bare å rive av litt iblandt. Så forsvant den. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 er det bare meg som syns vorter er helt nasty? Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Få den eldste tanten din til å smøre grisefett over vorta med en rå ribbe eller noe, så graver hun den ned en plass du ikke vet om. Funket for meg. Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Jeg brukte nettop et middel på min, den løsnet jo.. men jeg brukte en saks som du klipper neglene med og skjærte den ut.. nå har jeg bare et fint sår som gror:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå