O.J Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Har et par dager nå brukt vortemiddel på en vorte jeg har på hånda. når det har stått en stund har jeg brukt en fil til å file ned vorta. jeg har snart nårdd ground zero og vorta står ikke høyere opp enn resten av hånda. noen med erfaring som kan si hvordan resten av vorta skal fjernes? Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Har et par dager nå brukt vortemiddel på en vorte jeg har på hånda. Prøvd vortemiddel? Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 kniv kan brukes for å fjerne det løse skinnet Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Har et par dager nå brukt vortemiddel på en vorte jeg har på hånda. Prøvd vortemiddel? 5574834[/snapback] Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 What would McGyver do? 5574744[/snapback] been there done that and it hurts like hell Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Hvis du ser noen sorte prikker i vorten, er dette røtter. Dra disse ut med en pinsett. Mener det var noe slikt jeg gjorde for mange år siden, da jeg skulle fjerne en vorte. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Det er bare fordi du ikke brukte riktig plaster etterpå Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Jeg pilket røttene ut med fingrene. Det verste var at det virket, nå er jeg helt kvitt vorter! Nå er det kviser som er problemet! Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) Chuck Norris ville bare tatt en svær jafs så var vorta borte! Endret 8. februar 2006 av sigurd90 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Chuck Norris ville bare tatt en svær jafs så var vorta borte! 5574911[/snapback] Jeg tror Chuck hadde roundhouse sparka vorta rett av deg... (dog gjerne sammen med resten av kropsdelen). Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Hadde selv noen vorter en gang i tiden.. Prøve det meste uten suksess.. Begynnte med sånn middel som storkna.. Den ga meg bare mer vorter.. Prøvde aloe vera.. ingen virkning.. Stakk til sykehuset og fikk iset dem kraftig ned.. endte med STORE vannblemer som var fulle med blod i ca. 2-3 uker.. Og når blemene forsvant, fikk jeg enda mer vorter.. Til slutt stakk mamma og kjøpte Hai-Olje.. Vortene forsvant etter 1-10 dager.. Helt vekk.. ingen tegn til de mer.. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Den måten med å fryse ned vortene funket kjempebra for meg, var litt ekkelt i en uke eller to, men det var helt klart verdt det. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) metoden min har jo vært å la vortemiddelet (Verucid liniment) tørke ut vorta, for så å file den ned med en fil.' nærmer meg nå hele nede ved den andre huden. vet at vorte går litt ned i fingeren. har ikke lyst til å dra fram kniv og sånt, skal jeg fortsette å "etse" den nedover? Endret 8. februar 2006 av O.J Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 hva med å bruke noe som virkelig etser? Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 metoden min har jo vært å la vortemiddelet (Verucid liniment) tørke ut vorta, for så å file den ned med en fil.' nærmer meg nå hele nede ved den andre huden. vet at vorte går litt ned i fingeren. har ikke lyst til å dra fram kniv og sånt, skal jeg fortsette å "etse" den nedover? 5575256[/snapback] Tro meg, vorter har dype røtter. Det middelet og fila tar bare overflaten, så den vil hele tiden vokse ut igjen. Og så vil den sikkert begynne å blø noen ganger.. Så kommer du borti blodet med hånda eller no sånn, og får ny vorte der. Gjør som jeg sa, kjøp hai olje (den jeg brukte heter vel sølvhai olje eller no sånn). Er vorta så liten som du sier, så er det bare å smøre på i 1-2 dager, så er den bortevekk for godt.. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 jeg hadde en vorte en gang for mange år siden. jeg tok et barberblad og skar den av, og deriblant det svarte i midten. Den kom aldri tilbake. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 10. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2006 hmm, får prøve det. ikke så glad i kniver og sånt^^ Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Riv den av, eller skjær den av så blod og gørr spruter alle veier! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå