The StigMeister Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Har lurt på dette lenge Har vel noe å gjøre med online rankinga,eller? Lenke til kommentar
Trilithion Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Sjekk under achivments hva den betyr, men hvis jeg husker riktig så betyr det at du må være på gotham tv, være i et race på live som blir vist på gotham tv. Lenke til kommentar
bas Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Tror ikke det er annet enn å fullføre et løp som blir sendt på gotham tv.Mulig jeg tar feil, men det har i hvertfall ikke noe med hvor god du er, de fleste kan bli det. Lenke til kommentar
raysv Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Det har absolutt ikke noe med hvor god man er, jeg fikk den achivementen første kvelden jeg prøvde det på live, og kjørte IKKE bra Har dog ingen anelse om hvorfor jeg fikk den ! Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Man må bare kjøre live. Hvis løpet tilfeldigvis blir valgt til å kringkastes blir man GH. Lenke til kommentar
EmmJay Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Men spørsmålet er om løpet må "kringkastes" eller om det bare er nok at det er en eller annen inne og titter på løpet? Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Slik jeg forstår det kingkastes det løp vilkårlig på Gotham TV. Det sitter tusenvis av folk rundt omkring og ser på Gotham TV, bl.a for å få achivementsen GT fan, og hvis ditt løp tilfeldigvis da blir valgt blir man GH. For å se det beste har man en egen kanal igjen. Hvis kompisen din med vilje sjekker løpet ditt blir man ikke GH. Lenke til kommentar
Doogle Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Men spørsmålet er om løpet må "kringkastes" eller om det bare er nok at det er en eller annen inne og titter på løpet? 5577409[/snapback] Det må nok bli valgt ut som et av de som alle har tilgang til under Gotham TV ja. Og de løpene velges primært ut i fra at det er gode spillere som deltar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå