Mister-JG Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 heisan høres ut som om du har samme problem som kompisen min! Han hadde bygd maskina selv og alt fungerte fint, unntatt i spill..... De frøs, noen fortere en andre, men alle frøs, pluss at han fikk en merkelig lyd når det skjedde. Løsningen hos han var: Oppdatering av BIOS , så min anbefaling er at du sjekker om det finns noen nyere versioner av BIOS på Hovedkort produsentens hjemmeside. Håper du finner ut av det, for det finns nesten ikke noe som er mer irriterende enn maskiner som fryser. hviskeR Wolves rettet bare på en skrive feil :wink: [ Denne Melding var redigert av: hviskeR på 2002-09-27 07:33 ] Lenke til kommentar
cyc Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Hei. Er det noen som faktisk har funnet ut akkurat hva dette problemet er for noe? Jeg er drittlei av at maskinen fryser. Jeg kjørte fail safe defaults i bios og da funker den, men da går den jo så sinnsykt treigt. Har prøvd de fleste forslagene her, men maskinen fryser ennå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå