kriss[bigP] Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Lurte på om noen vet hva som kan være årsaken til at mitt nye skjermkort, ikke fungerer bedre enn det gamle. Hadde et gforce 4 TI4600 å nå byttet jeg til gforce 6600GT... Nå lagger alt veldig men det gjorde det ikke med det TI4600 kortet. Får også opp en melding der det står at kortet ikke får nok strøm å det kan skade systemet etc... Trenger npen gode råd! Hva må jeg gjøre?? Hvordan kan jeg løse dette...? Håper på positiv tilbakemelding.. Mvh Kristoffer.. Lenke til kommentar
nightwo1f Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 har du stor strømforsyning? dette kan være problemet, og har du drivere til skjermkortet? kan du si alle de andre delen i pc'en? Lenke til kommentar
nightwo1f Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 http://www.jscustompcs.com/power_supply/ her finner du stort sett ut om du har for liten strømforsyning. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 kriss: Hva i all verden har dette med HW Bedrift å gjøre? Uansett, det som er feilen er at du ikke har plugget i strømkontakten bakpå skjermkortet. Dette gjøres med en molex kontakt (samme type som brukes til harddisk CD/DVD) og du ser det lett ^^ Hvis du trykker på feilsøk når meldingen kommer opp så står det forøvrig der Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Dette var årets feilpost. Spørsmålet lite med applikasjoner å gjøre, og burde i alle fall ikke vært plassert i Hardware bedrifts forum. Flyttes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå