stol Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 noen som har fått taki den "nei så norsk du har blitt" sangen med dansebandet til zhaid ali så den her på reklame i stad og fant ut at denne måtte jeg skaffe meg takker for alle svar Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 også kjent som "svartingarna" ? ;P genialt! gleder meg til i morgen! (eller kommer det inslaget i morgen ?) Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Det er helt rått da : Lenke til kommentar
johnj Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 også kjent som "svartingarna" ? ;P genialt! gleder meg til i morgen! (eller kommer det inslaget i morgen ?) 5574575[/snapback] Jess, et innslag fra dansegallaen i Drammenshallen for et par uker siden samt liveopptreden. Sluttstrofene av «Nei, så norsk du er blitt!» og Zahids stagedive i ekte Mira-ånd kan sees på Dagbladets nettsider. Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Blir denne cd'n å finne i cd-hylla på free record shop eller?? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Fantastisk opplegg hele greia :!: Noen som vet om CD'en faktisk kommer i salg? Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Tviler på det. Tror nok den ikke er blitt spilt inn, men bare tatt opp på video for RR's skyld. Lenke til kommentar
stol Skrevet 10. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2006 men noen som har fått taki sangen eller vertfall deler av den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå