Krankemot Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 skjøpte nettop en pc med asus a8n-e hovedkort amd athlon 64 3200+ prossessor, ok noe corshair minne greier... problemet: da jeg startet opp kom det opp et skjermbilde hvor det sto asus og press del to enter setup, når jeg gjorde det skjedde ble skjermen svart, om jeg bare lot den vente så kom det opp skjermbildet hvor det står hva som er primary og secondary slave og masse system informasjon.. et bittelite øyeblikk før skjermen ble svart. så tok vi ut batteriet og tok over jumperen så tror jeg at vi slettet bios :S om vi nå lar den vente etter å restarte så blir den ståendes på den siden hvor det står system informasjon... hva kan vi gjløre for å få pcen oppe gå igjen... PS. Jeg er desperat nå... og frustrert... takker for alle svar Lenke til kommentar
spyro Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Om det er IDE disker må du huske å flytte på jumperne så en er master og resten slave, ellers klikker det. Og du sletter ikke bios ved å ta ut batteriet, bare settings, f eks, om du har klokket for langt og du bare får en svart skjerm tar du ut batteriet og den klokkes ned igjen, etter det jeg har hørt. Lenke til kommentar
spyro Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Og husk å koble kablene til riktig. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2006 takker for svar.. problemet er løst det var minnebrikkene som var innsykt harde å få neddi med fiksa nåp,... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå