Gå til innhold

Hva skal jeg velge av disse to skjermkortene?

Mutex0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gå for Geforce. Geforce kortene får kansje lav score i 3dmark men det er bedre ytelse i geforce kortene i spill en ati!

5574488[/snapback]

Tja, jeg vet ikke helt jeg. Akkurat det du hevder der er jo veldig driverrelatert så ville vært forsiktig. Bare fordi nVidia er i vinden for tida betyr ikke at de er bedre uansett.

tror de er omtrent på samme nivå. men kjøper du GeForce kan du ha SLI! :thumbup:

hvis hovedkortet ditt har SLI funksjon.

5574481[/snapback]

ATi har også kommet med noe lignende SLi på di nye kortene sine.

5575304[/snapback]

Jepp, det kalles Cross-Fire, men er til ingen nytte da trådstarter spør etter AGP-baserte kort.

Hehe... Varmeutviklingen er mindre på ATI sine kort...

Kjøp heller X800GT :thumbup:  til 1300 kr, yter ca. 30% bedre enn 6600GT i de fleste spill!

*snip*

5577686[/snapback]

:wallbash: , hvor får folk tanker fra i visse tilfeller? Herregud hva er egentlig begrunnelsen for det der uansett da? Varmeutvikling er generelt verre hos nVidia..??

On-Topic: Uansett, trådstarter skeiver ut fra begynnelsen med å sammenligne et All-In-Wonder med et "rent" skjermkort.

Vil du ha et bra kort, 6800GS, noe som burde dekke de fleste behov. 6600GT er også å foretrekke, men leser stadig om folk den siste tiden som spør etter nye kort etter 6600GT så ville ikke tatt råd derfra som sikre kilder.

Endret av daniel_984
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...