nightwo1f Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) er det agp eller pci-e?mange av disse innslagene er pci-e og agp:S agp da! Endret 9. februar 2006 av nightwo1f Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 AGP = Ati (x850xt pe) PciE = nVidia (7800gtx) og siden jeg har skjønt relativt lite av hva trådstarer vil ha, lar jeg det stå ved den Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Siden han nenver 6600gt er nokk de kortene du nevner altfor dyre for trådstarter, så da mener jeg fortsatt mitt alternativ er best. Lenke til kommentar
kasey Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Siden han nenver 6600gt er nokk de kortene du nevner altfor dyre for trådstarter, så da mener jeg fortsatt mitt alternativ er best. 5578803[/snapback] Helt enig med deg. Bra alternativ. Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) Gå for Geforce. Geforce kortene får kansje lav score i 3dmark men det er bedre ytelse i geforce kortene i spill en ati! 5574488[/snapback] Tja, jeg vet ikke helt jeg. Akkurat det du hevder der er jo veldig driverrelatert så ville vært forsiktig. Bare fordi nVidia er i vinden for tida betyr ikke at de er bedre uansett. tror de er omtrent på samme nivå. men kjøper du GeForce kan du ha SLI! hvis hovedkortet ditt har SLI funksjon. 5574481[/snapback] ATi har også kommet med noe lignende SLi på di nye kortene sine. 5575304[/snapback] Jepp, det kalles Cross-Fire, men er til ingen nytte da trådstarter spør etter AGP-baserte kort. Hehe... Varmeutviklingen er mindre på ATI sine kort...Kjøp heller X800GT til 1300 kr, yter ca. 30% bedre enn 6600GT i de fleste spill! *snip* 5577686[/snapback] , hvor får folk tanker fra i visse tilfeller? Herregud hva er egentlig begrunnelsen for det der uansett da? Varmeutvikling er generelt verre hos nVidia..?? On-Topic: Uansett, trådstarter skeiver ut fra begynnelsen med å sammenligne et All-In-Wonder med et "rent" skjermkort. Vil du ha et bra kort, 6800GS, noe som burde dekke de fleste behov. 6600GT er også å foretrekke, men leser stadig om folk den siste tiden som spør etter nye kort etter 6600GT så ville ikke tatt råd derfra som sikre kilder. Endret 9. februar 2006 av daniel_984 Lenke til kommentar
Mutex0 Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2006 er det agp eller pci-e?mange av disse innslagene er pci-e og agp:Sagp da! 5578102[/snapback] Eg skal ha APGX8! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå