Zalo Ultra Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Etter jeg har jobbet en stund med pc'n (1-2 timer kanskje) så plutselig blir skjermen svart og går i standby-modus. musikken fortsetter å spille og alt fungerer bortsett fra skjermen. har prøvd med en annen lcd-skjerm, men samme feil med den... det som er rart er at dette inntreffer bare når jeg bruker dvi-kabel med vanlig analog vga har det aldri vært noe tull har bytta drivere utallige ganger og lagt inn windows på nytt har et sapphire radeon x700 skjermkort på et msi k8n neo4 hovedkort noen som har noen lignede erfaringer eller tips om hvordan dette kan omgås? Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Dette skjedde med min 9600XT, den ble for varm. Det jeg gjorde var at jeg kjøpte en arctic cooling til den. Funka fett etter det, men problemet ditt kan skyldes noe annet. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Er det mulig at kablene glir litt ut? Lenke til kommentar
Zalo Ultra Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2006 problemet ligger vel ikke i at det er dårlig kontakt... så lenge det virker kan jeg bytte skjerm og styre på mens pc'n står på uten at jeg må reboote.. glemte vel å nevne at hvis pc'n settes i standby for så å bli skrudd på igjen kommer bildet tilbake... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Sjekk innstillingen for strømsparing. Sjekk maskinen for spyware og lignende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå