KimNK Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 iron maiden bilde hvem faen har noe mot disse gudene ? ønsker at Bruce Dickinson putter den fakkelen i nesa di 5578634[/snapback] Præ-hæhæ! Fysj så sinna da. =D Slår aldri feil, Maiden-fans <3 Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 10. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2006 iron maiden bilde hvem faen har noe mot disse gudene ? ønsker at Bruce Dickinson putter den fakkelen i nesa di 5578634[/snapback] Præ-hæhæ! Fysj så sinna da. =D Slår aldri feil, Maiden-fans <3 5582721[/snapback] Satrucci_ æ vet kor du bur, æ ska rondstappe dæ, flattGIN! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Ikke gidd da... =( HIM er skummelt, btw. Skjønner ikkje at folk høyrer på sånn satanist/bråkemusikk. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Synd at du hører på de samme NYE sangene om igjen og om igjen. Hør på platene fra Marshall Mathers LP og tidligere. 5581019[/snapback] Bob Dylan: Yes, ’n’ how many times must the cannon balls fly Before they’re forever banned? The answer, my friend, is blowin’ in the wind Eminem: Bitch, please - you must have a mental disease Jeg HATER denne mannen: 5581149[/snapback] OFF TOPIC... Så du skrev en setning fra en låt som Eminem er med i, men en setning som han ikke sier selv en gang? Tror du Bob Dylan klarer å rime flere setninger i løpet av sekunder uten å ha skrevet/tenkt på de på forhånd? Isåfall, ville de ha hatt noen mening? :!: Eminem sine tekster er ofte basert på hverdagsproblemer slik han kjenner den. Fra ghetto'en i Detriot. Bob Dylan, derimot, lager nøye gjennomtenkte tekster for det meste om store verdensspørsmål/probleme o.l. for det meste. Noe som jeg har hørt Eminem også har gjort, men han har satt dem inn i en annen sammenheng. Rim trenger ikke å være så openbart dype, slik som Bob Dylan sine, men forklarer det på en mye bedre måte ved å snakke seg rundt problemet. Dette, for meg hvertfall, er en mye bedre måte å uttrykke seg på. Tenkt hvis dette hadde vært en rap tekst : John Lennon: "Imagine there's no heaven, It's easy if you try, No hell below us, Above us only sky, Imagine all the people living for today... Imagine there's no countries, It isnt hard to do, Nothing to kill or die for, No religion too, Imagine all the people living life in peace... Imagine no possesions, I wonder if you can, No need for greed or hunger, A brotherhood of man, Imagine all the people Sharing all the world... You may say Im a dreamer, but Im not the only one, I hope some day you'll join us, And the world will live as one." Her viser han alt helt åpenbart. Eminem: "Life.. by Marshall Mathers What is life? Life is like a big obstacle put in front of your optical to slow you down And everytime you think you gotten past it it's gonna come back around and tackle you to the damn ground What are friends? Friends are people that you think are your friends But they really your enemies, with secret indentities and disguises, to hide they true colors So just when you think you close enough to be brothers they wanna come back and cut your throat when you ain't lookin What is money? Money is what makes a man act funny Money is the root of all evil Money'll make them same friends come back around swearing that they was always down What is life? I'm tired of life I'm tired of backstabbing ass snakes with friendly grins I'm tired of committing so many sins Tired of always giving in when this bottle of Henny wins Tired of never having any ends Tired of having skinny friends hooked on crack and mini-thins I'm tired of this DJ playing YOUR shit when he spins Tired of not having a deal Tired of having to deal with the bullshit without grabbing the steel Tired of drowning in my sorrow Tired of having to borrow a dollar for gas to start my Monte Carlo I'm tired of motherfuckers spraying shit and dartin off I'm tired of jobs startin off at five fifty an hour then this boss wanders why I'm smartin off I'm tired of being fired everytime I fart and cough Tired of having to work as a gas station clerk for this jerk breathing down my neck driving me bezerk I'm tired of using plastic silverware Tired of working in Building Square Tired of not being a millionaire" Han sier ikke alle verdens problemer direkte, men han viser klart at verden er jævlig for mange, og dette var bare et vers. Ikke alle tekster er jo sånn, for de fleste av han er vel mest om nære problemer. Men du må forstå at Eminem har opplevd mye dritt i livet sitt og har vært deprimert mesteparten av livet grunnet alt rundt han og levestandaren. Og denne teksten ble skrevet i denne perioden, og ingen av sangene hans (hvertfall de tidlige sangene) tok særlig lang tid å lage, tro meg. Så rap er ikke bitches, weed og ass. Låtene om dette er veldig få, men blir ofte berømte. Sanger der rapperne lager låter for de som ikke hører på tekster, men kanskje til å danse til. Mange rappere har også fått berømthet uten med tanke på talentet deres. Don't judge before you know. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Trøste og bære, denne tråden blir AKKURAT som jeg foreså.. Noen poster bilder av folk/band de ikke liker, også kommer det 200 poster med spam fra folk som vil forsvare idolene sine. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 (endret) Nei, jeg har sagt det jeg skulle si. Ferdig. Endret 10. februar 2006 av ArmenMinAU Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 *sensur* 5582539[/snapback] Støttes fullt ut! Lenke til kommentar
knockhead Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 klarer ikke trynet på han her.. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 http://wirelessdigest.typepad.com/photos/u...aris_hilton.jpg 5578884[/snapback] Hey, hu er jo fin da. *sikle* Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 fred durst og linking park Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Sandra Lyng Haugen. Søt, men grusomt tilgjort. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 INGEN DISSER SYSTEM OF A DOWN! 5575998[/snapback] Som ihuga SoaD-fans vil jeg si at folk som sier slike ytringsfrihetsfiendtlige ting ikke er noen SoaD-fans, men teite fanboys. (No offence) Dere som ikke liker SoAD, har dere hørt på tekstene og prøvd å skjønne noe av dem? I tillegg er det enkel, men fengende musikk, selv om de ikke lager den dypeste, mest varierte og melodiøse musikken. *digge bråkemusikk innimellom* 5577932[/snapback] SoaD er faktisk veldig varierte og melodiøse. De har noen sanger med dyp mening og noen sanger der teksten rett og slett bare er tull og vås. Forøvrig tror jeg SoaD(i likhet med de fleste andre band) ikke er et band alle vil like, samme hvor mye de hadde prøvd. Men nok om de. On Topic: (er vel ingen jeg virkelig HATER, tror egentlig det ikke er så mange andre som gjør det også... HAT er et sterkt ord. Men nok av folk jeg misliker...) Fred Durst. BLærh! Lenke til kommentar
EVH Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 (endret) Faen. Den ble dobbel. Endret 11. februar 2006 av Edmanzor Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Denne dama tar kaka: Heks! Lenke til kommentar
EVH Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Dattera er ikke så veldig mye finere akkurat.. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Jeg har ikke sansen for stig inge bjørnebye egentlig... Hvertfall i sånn jeg har sett han i intervjuer osv.. (bor i hans hjemby btw ;p) Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Og til dere som poster bilder av Iron Maiden: BRENN FOR EVIG OG ALLTID I HELVETE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå