Gå til innhold

Verdens mest motbydelige kjendiser

Supernaut_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Zela Que?

INGEN DISSER SYSTEM OF A DOWN!

5575998[/snapback]

Nei, ikke diss dem...Dere som ikke liker SoAD, har dere hørt på tekstene og prøvd å skjønne noe av dem? I tillegg er det enkel, men fengende musikk, selv om de ikke lager den dypeste, mest varierte og melodiøse musikken. *digge bråkemusikk innimellom*

Og du som jalla om Chris Martin også...kan jeg spørre hva du har imot han? Har ikke brydd meg noe særlig om slikt sladder og mer privatlivs-info om han (se: SE & HØR), men han har en fantastisk stemme.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Herregud, slutt å krangle om hvorfor noen missliker noen kjendiser. Alle har egner meninger, og alle kan ikke like alle ;)

EDIT: Forresten har jeg ikke så mye til overs for Stavangers flause:

328923.jpeg

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Zela Que?

INGEN DISSER SYSTEM OF A DOWN!

5575998[/snapback]

Nei, ikke diss dem...Dere som ikke liker SoAD, har dere hørt på tekstene og prøvd å skjønne noe av dem? I tillegg er det enkel, men fengende musikk, selv om de ikke lager den dypeste, mest varierte og melodiøse musikken. *digge bråkemusikk innimellom*

5577932[/snapback]

Det er nettopp fordi jeg har hørt på/lest tekstene at jeg ikke tåler dem. Som tilfeldig bråk er det helt greit, men lyrisk er de på nivå med Sum 41.

Lenke til kommentar
iron maiden bilde

hvem faen har noe mot disse gudene :realmad: ?

ønsker at Bruce Dickinson putter den fakkelen i nesa di :realmad:

5578634[/snapback]

Jeg har ingenting imot bandet, jeg har bare noe imot sånne som deg. Og sånne som deg hadde vært litt mindre irriterende hvis sånne som Iron Maiden ikke fantes.

Og selvfølgelig fordi musikken suger, men det trenger vi ikke henge oss opp i.

Lenke til kommentar
iron maiden bilde

hvem faen har noe mot disse gudene :realmad: ?

ønsker at Bruce Dickinson putter den fakkelen i nesa di :realmad:

5578634[/snapback]

Jeg har ingenting imot bandet, jeg har bare noe imot sånne som deg. Og sånne som deg hadde vært litt mindre irriterende hvis sånne som Iron Maiden ikke fantes.

Og selvfølgelig fordi musikken suger, men det trenger vi ikke henge oss opp i.

5578664[/snapback]

ja ok, skal ikke begynne å krangle, alle har forskjellige meninger.

men hva mener du når du sier:" jeg har bare noe imot sånne som deg. Og sånne som deg hadde vært litt mindre irriterende hvis sånne som Iron maiden ikke fantes?"

hva har jeg noen gang gjort deg?

Lenke til kommentar
Herregud, slutt å krangle om hvorfor noen missliker noen kjendiser. Alle har egner meninger, og alle kan ikke like alle ;)

EDIT: Forresten har jeg ikke så mye til overs for Stavangers flause:

http://www.nrk.no/img/328923.jpeg

5578396[/snapback]

Haha :!: "Send unga på pubben før idretten tar dem!" Et klokt visdomsord fra denne mannen, så han fortjener ikke å være avbildet i denne topicen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...