Ejrik Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Han her står for mye dumt. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Jaaa, Paris Hilton... Makan til møkkakjerring skal du lete lenge for å finne. Ikke er hun det spøtt pen heller, skjønner meg ikke på folk som synes det. Her er noen til som det er merkelig ingen har nevnt før: og Moskva-Marit skal man ei kimse ad! Hun er riktignok ikke noe fruktfat, men ingen skal beskylde dama for å være dum... Lenke til kommentar
Ejrik Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Å for Guds Skyld, jeg glemte en meget vesentlig en Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Moskva-Marit skal man ei kimse ad! Hun er riktignok ikke noe fruktfat, men ingen skal beskylde dama for å være dum... 5575189[/snapback] Nei, men vi kan kimse av at hun er smellfeit. Og feite mennesker er som kjent mindre verdt enn oss andre. Lenke til kommentar
moray Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Moskva-Marit er jo bare ei lita tulle med dådyrøyne. Har litt problemer med Mia Gundersen: Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Skjønner ikke hvorfor jeg gidder å bruke tid og krefter på å hate dette kvinnemennesket, men det gjør jeg altså. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) *grøss* for et motbydelig kvinnemenneske Endret 8. februar 2006 av Uderzo Lenke til kommentar
acon Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Vet ikke hva det er, men jeg kan bare ikke fordra disse to her: Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Herreminhatt, at ingen har nevnt denne jenta er jo et mirakel av de helt sjeldne: http://gfx.dagbladet.no/pub/artikkel/4/43/439/439141/pia.jpg 5575077[/snapback] Sjå første post. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Kattepusen? Hvordan kan man hate Norges morsomste dame? Hater disse to. Hater. HATER. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Har funnet ut at jeg ikke takler Kjetil Tefke, han virker veldg femi og ekkel. Synest også at hun idol dommeren er litt spessiell men har ingen grunn. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Så han fyren her for noen år siden, og sliter fortsatt. Han dukker opp i utrivelige drømmer med gliset sitt. Fy faen, en sykere fyr en dette skal du lete lenge etter, og om du finner en, så føler jeg med deg. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) Steffyboy: J.E.G S.K.A.L S.T.R.A.F.F.E D.E.G! Endret 8. februar 2006 av headcleaver Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Tja... *Kjartan* Denne mannen kan vel ikke akkurat kalles kjendis, han ble jo glemt fortere enn dama fra lørdag. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 John Arne Riise, Rocco, 50 Cent, Valgerd Haugland, Kristin Halvorsen, Jens Stoltenberg, Øystein Djupedal, osv.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Steffyboy: J.E.G S.K.A.L S.T.R.A.F.F.E D.E.G! 5575483[/snapback] Glemte visst noen, jeg. All in good fun, mate Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå