Wipeout Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Dette er heller ikke mannen jeg ber hjem på kaffe og krumkaker. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Må jo si .. Schumi Michael Schumacher.. 7 ganger verdens mester i F1.. Hmm beklager dette er mer korrekt bilde 1: han er ikke så flink som folk tror han er 2: han er eneste fører på laget.. andrefører har løpende stallordre om å blokere andre førere som truer Schumi 3: han har flere ganger kjørt inn i motstandere som truet han med vilje 4: tilogmed Sir Jackie Stewart kritiserer han pga hans kjørestil + mye mye mer Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Kebab GUD: Hvordan kunne jeg glemme Schumi?? Flott bildet, det øverste BTW Lenke til kommentar
applemania Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Faaake Baaake Ekle rosin. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Mira <3 5850851[/snapback] Hun kan ikke synge, men fy f... så fin! Lenke til kommentar
visningsnavn2 Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 spørs om han ikke er litt nevnt tidligre eller om han er kjendis men tande p Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 KGB- havnet nettopp på min shitlist. Mira <3 5850851[/snapback] Hva innebærer dette? Lenke til kommentar
Grishnack Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Boy George. Han bør skifte navn til Girl Georgine. Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Må jo si .. SchumiMichael Schumacher.. 7 ganger verdens mester i F1.. Hmm beklager dette er mer korrekt bilde 1: han er ikke så flink som folk tror han er 2: han er eneste fører på laget.. andrefører har løpende stallordre om å blokere andre førere som truer Schumi 3: han har flere ganger kjørt inn i motstandere som truet han med vilje 4: tilogmed Sir Jackie Stewart kritiserer han pga hans kjørestil + mye mye mer 5851032[/snapback] 1. Han er verdens mestvinnende F1 kjører. Vanskelig å argumentere mot det. 2. Stallordre er ikke lov lenger. Det ble forbudt før fjordårets sesong. De andre skal jeg ikke nekte noe på. Er ikke så begeistrert for ham jeg heller, men å kalle ham dårlig blir kanskje litt snevert. Men han har ikke gnisten forløpig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå