b-real Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Av norske kjendiser så er det ingen jeg hater mere en dette menneske her. Ser ut som hun har blitt sparket i trynet av en hest. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 karen marie burde deporteres og stappes i en burka. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Er jeg den eneste som synes Fergie er hawt? Lenke til kommentar
mecha slin Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Fridthjof Wilborn brenn i helvete Aylar brenn i helvete Marion Ravn brenn i helvete Jennifer Lopez brenn i helvete 50 Cent brenn i helvete Lil'Kim brenn i helvete Otto Jespersen brenn i helvete, eller hold deg til bygdehumor Lenke til kommentar
applemania Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Er jeg den eneste som synes Fergie er hawt? 5847432[/snapback] eh... JA. Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 (endret) Den mest usportslige idioten noensinne! Han har en dritt personlighet og ingen sjarm. Ekkel jævel! + Kosovo-albaneren som havna i fengsel for å kjøre for fort (detta var før jeg hata han). Usportslig som faen! Klikker dødsfort... Han elsker Bush og elsker krigen i Irak. Han snakker 60% dritt (ifølge Letterman). Bare se her:http://video.google.com/videoplay?docid=-4...tterman&pl=true Endret 1. april 2006 av Gaston Lenke til kommentar
cre8ive Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Hvis ikke det hadde vært for at han var naboen min + at det er strenge regler her, så skal jeg ikke kalle han noe mer enn en oppblåst klyse! Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Er enig med ganske mange her inne, orker ikke liste opp alle... I tillegg kan jeg ikke fordra hu kjerringa her... Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Samme her, jeg bli kvalm av Marion Ravn, og grunnene er: Ekstremt dårlig sangstemme, irriterende måte å være på , og ikke minst måten hun spiller gitar, stemma hennes når hun snakker er grusom osv.. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 - Altfor mannlig og motbydelig (sang)stemme. - Jeg hater strikkeplaggene hennes! - Hun har et skeivt ansikt. Jeg tåler ikke henne.. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 KGB- havnet nettopp på min shitlist. Mira <3 Lenke til kommentar
cre8ive Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Mira Craig høres ut som han ene mannen på WWE når hun synger. Blæh. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 (endret) Et par til... Jose Mourinho, en arrogant liten jævel... Ruud VanDustelrooy, makan til stygg spillestil skal du lete lenge etter Og en wannabekjendis helt på slutten:Jeg "kjenner" ham godt, desverre. Gått på samme u-skole som han. Endret 1. april 2006 av Wipeout Lenke til kommentar
cre8ive Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Et par til... Jose Mourinho, en arrogant liten jævel... Ruud VanDustelrooy, makan til stygg spillestil skal du lete lenge etter Og en wannabekjendis helt på slutten:Jeg "kjenner" ham godt, desverre. Gått på samme u-skole som han. 5850897[/snapback] Må si meg enig med Mourinho. Slår tilogmed Pyoul før kampen mot Barcelona, mobber dommere etc. HatHatHat! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Er jeg den eneste som synes Fergie er hawt? 5847432[/snapback] eh... JA. 5850080[/snapback] Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Er jeg den eneste som synes Fergie er hawt? 5847432[/snapback] eh... JA. 5850080[/snapback] 5850912[/snapback] Fergie er ikke så ille, hun er ikke motbydelig. Jeg hadde ofra meg for konge og fedreland, for å si det sånn...da er det heller verre med "Sørlandsporten" som er referet opptil flere steder i tråden her. Lenke til kommentar
IBalic Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Hulsker er jo rå han kjefter mye på dommerene og sånn, men det er jo så latterlig at man bare må le. Han kjefter jo uansett. Du veit liksom at han nå skal han begynne å kjefte, og ansiktsutrykket er like jævlig og oppgitt hver gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå