Gå til innhold

Verdens mest motbydelige kjendiser

Supernaut_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har noen nevnt Fergie?

http://black.eyed.peas.free.fr/photos/phot...l_fergie128.jpg

Hun ser så jævlig utpult og mannlig ut.

5600521[/snapback]

100% enig .. ikke bare pisset hu på seg på scenen .. hu gjorde det 2 ganger!

og hu innrømmer selv at hu var en "crackwhore"

og ja .. hu drepte Black eyed peas.. jeg gir FAEN i dine humps jeg har hørt deg live du KAN IKKE SYNGE!

DU DREPTE EN AV DE ENESTE BRA GRUPPENE !!

Bridging the Gap var bra .. allt etter MORD!

hgu ble med bare så BEP kunne hore seg til et større publikum og gå mer mainstreem ..

Lenke til kommentar
da han ødela Jeff Buckleys "Hallelujah" rant begeret over

5839984[/snapback]

Hallelujha er en Leonard Cohen-sang.

5840781[/snapback]

EID av haltan

5840824[/snapback]

Var det virklig han som var først ute :hmm: Hvis ja kan alle teorier om vranglære i mitt liv gå ut vinduet.

Lenke til kommentar
gir en til stemme for Fergie som en motbydelig dame. Bildet ananas posta var et relativt pent bilde av henne... Ser ut som hun er på testosteronkur og har ekkel hud.

cre8ive: angående hasselhoff, ikke prøv deg! det kommer til å ende stygt!

5841229[/snapback]

ikke si at du er fan av Grandpa?

Go look for freedom!

Lenke til kommentar

er nok norges eneste eier av samtlige utgitte hasselhoff album. den karen er hysterisk, ikke motbydelig. han er hjernen bak baywatch, tidenes mest suksessfulle tvserie. for ikke å nevne knight rider der han spiller "the disguistingly handsome" Michael Knight.

Nå som han er singel igjen drar han damer som er 20 år yngre enn seg, det ække dårlig for en 'ikke lenger så rik' 53åring...

Lenke til kommentar
er nok norges eneste eier av samtlige utgitte hasselhoff album. den karen er hysterisk, ikke motbydelig. han er hjernen bak baywatch, tidenes mest suksessfulle tvserie. for ikke å nevne knight rider der han spiller "the disguistingly handsome" Michael Knight.

Nå som han er singel igjen drar han damer som er 20 år yngre enn seg, det ække dårlig for en 'ikke lenger så rik' 53åring...

5841320[/snapback]

respect!

David Hasselhoff har bare en motstander her i verden, og det er Tom Selleck... mustasjen hans er jo hawt! :love:

Lenke til kommentar
Tomat-Ulf, er det pga karakteren han spiller i cæsar? :p eller bare sånn generelt ?! 

har på følelsen av at mange ser på han som "Scott" istedet for

Håvard (som er hans ordentlige navn) eller andre skuespillere..

5842257[/snapback]

Han er overalt, og hver gang jeg hører den stemmen blir jeg gal. Enkelt og greit.

Lenke til kommentar

Takk for støtten Propaganja! :love: Alle vet at h-to-the-hizzle og Tom Selleck er to heite menn i deres beste alder.

Uderzo avgjorde en gang for alle at Fergie er en motbydelig, mannlig, crystalmeth slave med lite klasse. Synge kan hun heller ikke...

Nå vet jeg ikke når Brooke Hogan ble kjendis, men ananas har et poeng her. Denne dama oser campingvogn lang vei...

Actingen i Hotel Cæsar er et kapittel for seg selv! Makan til elendig skuespill! Arnold's "Hercules in New York" utklasserer lett det søppelet tv2 serverer oss hver bidige dag. På tide den serien tar seg en permanent pause. Die!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...