cre8ive Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 da han ødela Jeff Buckleys "Hallelujah" rant begeret over 5839984[/snapback] Åh, you said it. Hater han og den stygge homsefrisyren hans. 5840165[/snapback] begynner å tvile på om han er så streit som han påstår =| Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Jeg har også blitt rimelig lei av denne fyren her: Lenke til kommentar
cre8ive Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 realize it, David. U'r an old man! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Har noen nevnt Fergie? http://black.eyed.peas.free.fr/photos/phot...l_fergie128.jpg Hun ser så jævlig utpult og mannlig ut. 5600521[/snapback] 100% enig .. ikke bare pisset hu på seg på scenen .. hu gjorde det 2 ganger! og hu innrømmer selv at hu var en "crackwhore" og ja .. hu drepte Black eyed peas.. jeg gir FAEN i dine humps jeg har hørt deg live du KAN IKKE SYNGE! DU DREPTE EN AV DE ENESTE BRA GRUPPENE !! Bridging the Gap var bra .. allt etter MORD! hgu ble med bare så BEP kunne hore seg til et større publikum og gå mer mainstreem .. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 (endret) da han ødela Jeff Buckleys "Hallelujah" rant begeret over 5839984[/snapback] Hallelujha er en Leonard Cohen-sang. Endret 30. mars 2006 av HalTan Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 da han ødela Jeff Buckleys "Hallelujah" rant begeret over 5839984[/snapback] Hallelujha er en Leonard Cohen-sang. 5840781[/snapback] EID av haltan Lenke til kommentar
Solid Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 da han ødela Jeff Buckleys "Hallelujah" rant begeret over 5839984[/snapback] Hallelujha er en Leonard Cohen-sang. 5840781[/snapback] EID av haltan 5840824[/snapback] Var det virklig han som var først ute Hvis ja kan alle teorier om vranglære i mitt liv gå ut vinduet. Lenke til kommentar
cre8ive Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 jeff Buckley har jeg alltid trodd.. Nei, pokker *Oser av skuffelse* Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 gir en til stemme for Fergie som en motbydelig dame. Bildet ananas posta var et relativt pent bilde av henne... Ser ut som hun er på testosteronkur og har ekkel hud. cre8ive: angående hasselhoff, ikke prøv deg! det kommer til å ende stygt! Lenke til kommentar
cre8ive Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 gir en til stemme for Fergie som en motbydelig dame. Bildet ananas posta var et relativt pent bilde av henne... Ser ut som hun er på testosteronkur og har ekkel hud.cre8ive: angående hasselhoff, ikke prøv deg! det kommer til å ende stygt! 5841229[/snapback] ikke si at du er fan av Grandpa? Go look for freedom! Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 er nok norges eneste eier av samtlige utgitte hasselhoff album. den karen er hysterisk, ikke motbydelig. han er hjernen bak baywatch, tidenes mest suksessfulle tvserie. for ikke å nevne knight rider der han spiller "the disguistingly handsome" Michael Knight. Nå som han er singel igjen drar han damer som er 20 år yngre enn seg, det ække dårlig for en 'ikke lenger så rik' 53åring... Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 er nok norges eneste eier av samtlige utgitte hasselhoff album. den karen er hysterisk, ikke motbydelig. han er hjernen bak baywatch, tidenes mest suksessfulle tvserie. for ikke å nevne knight rider der han spiller "the disguistingly handsome" Michael Knight. Nå som han er singel igjen drar han damer som er 20 år yngre enn seg, det ække dårlig for en 'ikke lenger så rik' 53åring... 5841320[/snapback] respect! David Hasselhoff har bare en motstander her i verden, og det er Tom Selleck... mustasjen hans er jo hawt! Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Ok, jeg trekker tilbake det jeg sa tidligere i tråden Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Håvard Bakke Jeg hater stemmen hans. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Helt klart Brooke Hogan. Kan noen si tacky trailer trash? Legg merke til at dette er de fine bildene av henne, sier LITT. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Tomat-Ulf, er det pga karakteren han spiller i cæsar? eller bare sånn generelt ?! har på følelsen av at mange ser på han som "Scott" istedet for Håvard (som er hans ordentlige navn) eller andre skuespillere.. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Tomat-Ulf, er det pga karakteren han spiller i cæsar? eller bare sånn generelt ?! har på følelsen av at mange ser på han som "Scott" istedet for Håvard (som er hans ordentlige navn) eller andre skuespillere.. 5842257[/snapback] Han er overalt, og hver gang jeg hører den stemmen blir jeg gal. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 ok! ser ikke så mye til han jeg, så var ikke helt sikker.. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Takk for støtten Propaganja! Alle vet at h-to-the-hizzle og Tom Selleck er to heite menn i deres beste alder. Uderzo avgjorde en gang for alle at Fergie er en motbydelig, mannlig, crystalmeth slave med lite klasse. Synge kan hun heller ikke... Nå vet jeg ikke når Brooke Hogan ble kjendis, men ananas har et poeng her. Denne dama oser campingvogn lang vei... Actingen i Hotel Cæsar er et kapittel for seg selv! Makan til elendig skuespill! Arnold's "Hercules in New York" utklasserer lett det søppelet tv2 serverer oss hver bidige dag. På tide den serien tar seg en permanent pause. Die! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå