RockFord_ Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Jeg ser ingen ting galt med homofili. Er 2 personer forelsket/elser hverandre så skal vel ingen ting stope de for og ha et partner forhold ! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Det strider også imot naturen. 5621134[/snapback] Det er mye homofilie blant dyrene ute i naturen også bare så det er sagt... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Jepp, helt umulig at de faktisk er uenig med meningene dine. Som forresten er idiotiskeErstatt "homofile" med "jøder" i alle postene dine, og se hvordan tankegangen din faktisk er. 5620119[/snapback] Jeg sier min mening, men hvis min mening er stikk motsatt av deres så begynner dere å kalle meg og meningene mine for idioti. Jaja... Jeg kan ikke se noe sted jeg har skjelt ut dere på et vis. Jeg kunne jo ha sagt "Forbanna rompiser! NAM BÆSJ OG KUK!!" 5620977[/snapback] Jeg synes ikke alle meninger som er i sterk konflikt i mine egne er idiotiske, men ting som irasjonell intoleranse synes jeg er idiotisk. Enten om det er i mot jøder, svarte, homofili, eller som helst ting som egentlig ikke er skadelig på noen måte. Jeg mener bare det er idiotisk, at den meningen er idiotisk. Å skjelle ut er noe man for å såre, min intensjon er ikke å såre. Som tidliger nevnt så er det en del forskning som tyder på at homofili er naturens egen metode mot overpopulasjon. Lenke til kommentar
Sir Winston Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Det strider også imot naturen. 5621134[/snapback] Det er mye homofilie blant dyrene ute i naturen også bare så det er sagt... 5621148[/snapback] Ja, hvis du liker å kalle et menneske for et dyr så. Dyr er noe vi jakter, slakter og forer til familien. Oppdragelsen før var at guttene skulle være med far å jobbe, mens jentene skulle være hjemme og holde styr på huset. Slik burde det være i dag også, for du skal lete godt og lenge for å finne en ekte mann i dag! Lenke til kommentar
EJN Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Baron rompis: Vi skal ikke henge de, vi skal si at det er FEIL. 5621134[/snapback] Takk for det nye navnet, fint å se at vi har noen grensesprengere på dette forumet når det gjelder aksept og toleranse Du vil altså ha oss tilbake til de "gode gamle dager" da å skrive med venstre hånd var FEIL og de som var venstrehendte ble tvunget til å bruke høyrehånda? Alle som har mentale problemer som schizofreni skal jo selvsagt også isoleres fra samfunnet fordi det er FEIL, mennesker skal jo i utgangspunktet ikke ha schizofreni. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 (endret) Dere skjønner ikke. Vi er oppdratt av jenter til å være så snille og gode. Det strider også imot naturen. Vi er menn, eller ikke dere, men jeg og Vegis hvertfall. Vi skal være tøffe og sterke og skal skaffe mat og ly til familien vi har skapt. Ante meg at du var for gamle totalitæristiske kjønnsroller. Joda, jeg skjønner tankegangen men jeg synes den er idiotisk. Jeg vil være snill og god, jeg ikke poenget med å være "tøff" og "sterk" og viktigst: jeg er faktisk ikke slik. Hvorfor i helvete skal jeg være sånn da? Hvis jeg noen gang stifer familie skal jeg være hjemmepappa. Her en slags gylden moralsk regel jeg pleier å følge: Hvis det ikke skader noen andre så er det greit. Punktum. Oppdragelsen før var at guttene skulle være med far å jobbe, mens jentene skulle være hjemme og holde styr på huset. Slik burde det være i dag også, for du skal lete godt og lenge for å finne en ekte mann i dag! 5621190[/snapback] Gir en GOD GRUNN til det utover noe macho-bullshit ala "Ååh de må være EKTE menn!" Det strider også imot naturen. 5621134[/snapback] Det er mye homofilie blant dyrene ute i naturen også bare så det er sagt... 5621148[/snapback] Ja, hvis du liker å kalle et menneske for et dyr så. Dyr er noe vi jakter, slakter og forer til familien. Du skyter deg selv i foten. Endret 17. februar 2006 av TLZ Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Baron rompis: Vi skal ikke henge de, vi skal si at det er FEIL. 5621134[/snapback] Ah, det gode, gamle "dere som forsvarer homoer må være homoer selv"-kortet. Vel spilt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Det strider også imot naturen. 5621134[/snapback] Det er mye homofilie blant dyrene ute i naturen også bare så det er sagt... 5621148[/snapback] Ja, hvis du liker å kalle et menneske for et dyr så. 5621190[/snapback] Nei jeg mente ikke å kalle menneske for et dyr. Jeg tenkte på hunder, katter, elger, rådyr, fugler, elefanter, aper, fisker, delfiner, hester, ekorn osv... Lenke til kommentar
Sir Winston Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Gir en GOD GRUNN til det utover noe macho-bullshit ala "Ååh de må være EKTE menn!" Fordi det ligger i genene våre fortsatt. I naturen så ligger det f.eks i genene at kvinnen skal bli ledet av mannen, det er naturlig for de, enda de ikke engang er klar over det. (Studert) En mann har baller og skal beskytte familien sin. Du kan godt være så dum og tenke urgammelt på dette, men det gjelder også i den moderne verden på alle mulige måter. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Menn har per definisjon testikler, også homofile menn. Jeg har faktisk et par hengende her, jeg også, selv om jeg har en samboer med innovertiss og ikke har noe problem med homofile. Er det noen grunn til at homofile ikke skulle ønske å beskytte familien sin? Lenke til kommentar
Sir Winston Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 (endret) Er det noen grunn til at homofile ikke skulle ønske å beskytte familien sin? 5621291[/snapback] Hvilken familie? Gutten hans mener du? Endret 17. februar 2006 av Sir Winston Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Familie = partner og eventuelle barn. Hva består din familie av, siden du stusser på hva det betyr? Lenke til kommentar
Sir Winston Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 (endret) Familie = partner og eventuelle barn. Hva består din familie av, siden du stusser på hva det betyr? 5621359[/snapback] Min familie består av meg, kona og 3 jentebarn. Hvorfor er jeg en av vinnerne her i livet? Fordi jeg er mann. Homofile er ikke menn. De er noe annet for seg selv i kategorien Pedofile/nekrofile. Endret 17. februar 2006 av Sir Winston Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Familie = partner og eventuelle barn. Hva består din familie av, siden du stusser på hva det betyr? 5621359[/snapback] Min familie består av meg, kona og 3 jentebarn. Hvorfor er jeg en av vinnerne her i livet? Fordi jeg er mann. Homofile er ikke menn. De er noe annet for seg selv i kategorien Pedofile/nekrofile. 5621365[/snapback] "Vinnere" er ikke så usikre på seg selv at de må rakke ned på alle som er anderledes... Lenke til kommentar
Sir Winston Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Familie = partner og eventuelle barn. Hva består din familie av, siden du stusser på hva det betyr? 5621359[/snapback] Min familie består av meg, kona og 3 jentebarn. Hvorfor er jeg en av vinnerne her i livet? Fordi jeg er mann. Homofile er ikke menn. De er noe annet for seg selv i kategorien Pedofile/nekrofile. 5621365[/snapback] "Vinnere" er ikke så usikre på seg selv at de må rakke ned på alle som er anderledes... 5621430[/snapback] Du misforstod den der. Jeg sitter her å tar meg non øl, så hva som sklir ut av kjeften min nå kan ingen vite *Skål forresten* Hmm... Ja... Homofile er noen rare skapninger gitt. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Hvorfor er jeg en av vinnerne her i livet? Fordi jeg er mann. Homofile er ikke menn. De er noe annet for seg selv i kategorien Pedofile/nekrofile. 5621365[/snapback] Mener du det seriøst? Lenke til kommentar
Sir Winston Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 (endret) Hvorfor er jeg en av vinnerne her i livet? Fordi jeg er mann. Homofile er ikke menn. De er noe annet for seg selv i kategorien Pedofile/nekrofile. 5621365[/snapback] Mener du det seriøst? 5621455[/snapback] Nei, egentlig ikke siden du spør. Tror jeg er ferdig i denne tråden jeg Dere liker å være annerledes, det skal dere ha. Må legge til at jeg skjønner ikke hvorfor dere kjemper for noe så tåpelig. Dere kjemper utappert og i en krig dere aldri kommer til å vinne. Bare jeg slipper å se homser på TV som skal fortelle hele Norge at dem er homser (Slik som han kuken på TV2 som er håndball spiller og er på Mess TV på TVNorge itillegg som deler ut sex leketøy til småbarn), så er jeg fornøyd. Hold satanskapen langt unna meg og mine så er jeg stort sett fornøyd. Kan dere ikke la de være i fred og la de holde på som de vil selv, uten å plage hele Norge gjennom media? Jeg sier dere, jeg kan si VI (inkluderer meg), VI slutter å gi de oppmerksomhet og så kan de få holde på som de vil UTEN å plage hele Norge. Det viktigste for en homse er visstnok å "komme ut" av det såkalte skapet og fortelle hele Norge om det på TV og i aviser/bladet. Virker slik hvertfall. Endret 17. februar 2006 av Sir Winston Lenke til kommentar
Viking__ Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Du må da virkelig se at det er forskjell på en legning som, hvis utøves, påfører én av partene betydelige traumer som følger dem resten av livet, og en hvor begge partene er med på leken. 5620451[/snapback] Pedofili behøves ikkje å utøvast. 5620598[/snapback] Spørs vel hva du legger i ordet "utøves". Hvor går grensen liksom? Ville du latt en pedofil sitte med ditt barn på fanget? Hva hadde blitt forskjellen på et kjærlig stryk og et "perverst" stryk når man trøster det barnet? Jeg har ingen baktanker med å kysse sønnen min på panna, men hadde jeg latt en pedofil gjøre det? Nope... Utøver de sin legning når de får ståpikk av gå med et barn på armen? Det er jo noe ingen hadde sett... Skal pedofile få jobbe i barnehager bare fordi de ikke har forgrepet seg på noen barn? Dette er bare noen eksempler for å vise hvor vanskelig det er å definere en "ikke-utøvende" pedofil 5620967[/snapback] Nahh.... Pedofile skal ikkje jobbe i barneghagen/skule, det er jo klart. Men pedofile tenker vel ikkje berre på sex eller...og perverse stryk på eit pre-pubertalt barn skal jo godt gjøres... men så er dog min kunskap om pedofili liten. Så lenge dei held seg unna barn, så ê det vel greitt.. Det strider også imot naturen. 5621134[/snapback] Det er mye homofilie blant dyrene ute i naturen også bare så det er sagt... 5621148[/snapback] Her trur eg du treng ei kilde. Eg har høyrt om bifile dyr, men ikkje reindyrka homofile. Det sagt, homofili strider ikkje mot naturen, sidan det eksisterer, men det strider mot evolusjonsteorien. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 (endret) Det strider også imot naturen. Det er mye homofilie blant dyrene ute i naturen også bare så det er sagt... Ja, hvis du liker å kalle et menneske for et dyr så. Nei jeg mente ikke å kalle menneske for et dyr. Jeg tenkte på hunder, katter, elger, rådyr, fugler, elefanter, aper, fisker, delfiner, hester, ekorn osv... Vi er jo dyr vi også! Vi er bare litt smartere enn de andre dyrene. Og jeg tviler dere går rundt å bedømmer forskjellige menneskers verdi basert på intelligensen deres. Selvfølgelig er det ikke noe galt med å være homofil. Det er helt naturlig og det kommer etter hvert til å bli svært nyttig med mange homofile pga den økende befolkningen i verden. Edit: Aha Sir Winston er kristen ja... Såklart :!: Det forklarer det meste for min del. Endret 17. februar 2006 av Scarface^ Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 det er ikke galt, er bare unaturlig. 5617183[/snapback] Ordet unaturlig har visst mistet sin betydning. Homofili forekommer hos nesten alle kjente dyre-, fugle-, fiske- og insektarter. Hvor unaturlig er det? 5617867[/snapback] kanskje jeg brukte litt feil ord, men jeg mente det i forhold til formering. Homofile enten om det er dyr eller mennesker kan ikke formere seg naturlig, derfor er det ikke naturlig å være homofil. Sier ikke at de kan no for det, men det må jo være en feil, for hele meningen med livet er jo å formere seg. Jeg har ingenting imot homofile, har venner som er det og støtter dem, men det er ikke naturlig å være homofil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå