Gå til innhold

Er det galt å være homofil?

Articfare

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ingen sønn, men hadde jeg hatt en så ville det vært klekkende likegyldig for meg om han puttet tissen sin i ei jente eller i en gutt så lenge han hadde hatt et godt liv han følte seg bekvem i.

Hadde det vært en kompis hadde det hvertfall ikke brydd meg, leste noen ville brukt mindre tid sammen med denne personen, hvorfor det? hva er det for slags vennskap? Da stikker ikke vennskapet dypt, eller så har du noen forskrudde meninger som stikker alt for dypt. Mener hvertfall jeg.

Leste også noen som sa at homofili ikke er naturlig, har du vært i naturen eller? eller dere.. Homofili er like vanlig, kanskje tilogmed enda mer vanlig i naturen. Det har vært flere kulturer av mennesker der homofili har vært byggesteinen også. Mennene koste seg og hadde det hyggelig og hadde sex med hverandre og var kjærester med hverandre. Det samme gjaldt nok til en viss grad jentene, men dette er jeg ikke helt sikker på. I hvertfall så hadde de sex med det motsatte kjønn for å formere seg og samfunnet unngikk mange komplikasjoner som oppstår når man skal sette mann og kvinne sammen hele tiden.

Man trenger ikke være forelsket i det mosatte kjønn for å lage barn, folk klarer det helt fint uten å være forelsket :)

Lenke til kommentar

ganske så enig med opticus der ja..

folk må få gjøre som de vil. selv kjenner jeg ingen som er homofil (ialle fall som jeg vet om)

men vis en kompis hadde kommet til meg og sakt han var homofil hadde jeg neppe gjort noe stort utav det, ekte venner bryr seg ikke om sånt, ville neppe brukt mindre tid med personen heller.

Lenke til kommentar
Tenner man på begge kjønn er man bifil.

5582469[/snapback]

... men det er få bifile som lever sammen med en dame og en mann av den grunn. Se på David Bowie, f.eks.. Han er jo bifil, men er gift og har barn med en dame uten at det er en mann i forholdet. Mange tror dessverre at bifile er sammen med folk av begge kjønn samtidig osv...

Mange her burde formulere seg bedre. Å si at homser kler seg bedre osv blir feil. Mange homser (da snakker vi homofile menn) kler seg bedre enn heterofile, men dette går jo begge veier. Det går ikke an å tildele en hel minioritet slike funksjoner, da det eneste de har til felles er at de er homofile.

Må bare formidle to sitat fra en dust i klassen min. De er tatt ut fra forskjellige sammenhenger.

Ingen kan kaste noen ut av familien. Det går ikke bare. Ingen klarer noe sånt.
Om jeg får en sønn og han kommer han sier han er homo, så er han ikke sønnen min lenger. Ut av huset, ut av livet mitt, faen.

Han tror også at homofili er smittsomt :)

Lenke til kommentar
Om jeg får en sønn og han kommer han sier han er homo, så er han ikke sønnen min lenger. Ut av huset, ut av livet mitt, faen.

For en kvalm uttalelse. :no::sick:

5610322[/snapback]

Vet :( Var like før jeg reiste meg opp og ropte "hykler".

Lenke til kommentar

Homofili er jo et avik fra det natulige. hadde det vært meningen av mennesker skulle være homofile hadde jo menneskerasen dødd ut.

Ikke at jeg ikke aksepterer dem, men tenker ikke på det som naturlig og er noe galt med dem ett eller annet sted.

Har selv et slektsmedlem som er homofil, og har ikke noe problem med det. de er på ingen måte dårlige mennesker.

Endret av O.J
Lenke til kommentar
Homofili er like unaturlig som sex med kondom. Hvis sex kun er for å føre menneskearten videre, da hadde vi kun gjort det for å få barn. Alle som har sex for nytelsens skyld, eller har analsex, eller oralsex, er like unaturlige som de som har sex med en av samme kjønn.

5610762[/snapback]

ikke helt enig med deg der. analsex, oralsex osv er noe folk velger å gjøre for lystens skyld. homofili sitter i hormonene i hjernen din, og man føler seg ikke tiltrukket av det motsatte kjønn.

om huleboerne hadde analsex for morro skyld kunne dem fortsatt formert seg så lenge de gjorde det 'normalt' og (og ikke døde av kjønssykdommer^^)

Endret av O.J
Lenke til kommentar
ikke helt enig med deg der. analsex, oralsex osv er noe folk velger å gjøre for lystens skyld. homofili sitter i hormonene i hjernen din, og man føler seg ikke tiltrukket av det motsatte kjønn.

om huleboerne hadde analsex for morro skyld kunne dem fortsatt formert seg så lenge de gjorde det 'normalt' og (og ikke døde av kjønssykdommer^^)

5610778[/snapback]

Du sier jo selv at man kan ha sex "for morro skyld", altså for nytelsens skyld. Da er ikke forskjellen stor mellom analsex med dama eller analsex med typen, det er like ineffektivt i å skape nye mennesker. Hvert samleie som ikke har hensikten å befrukte egget er imot naturen, hvis homofili er imot naturen.

Jeg, derimot, mener at det mennesket føler og lyster etter, er naturlig. Dette gjelder UANSETT hva det er, fordi naturen har skapt dem slik. Vi er alle av naturen, hvordan kan noe vi gjør være unaturlig?

Lenke til kommentar

Glem sex/nytelse delen.

at man er tiltrukket av det samme kjønn er unaturlig for det er ikke meningen at vi skal være sånn. har skjedd en 'feil' et sted.

men så langt i utviklingen som vi har kommet, så går det an. vi overbefolker jordkloden, så at noen velger å leve et liv der man umulig kan få barn går an.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

5610778[/snapback]

Du sier jo selv at man kan ha sex "for morro skyld", altså for nytelsens skyld. Da er ikke forskjellen stor mellom analsex med dama eller analsex med typen, det er like ineffektivt i å skape nye mennesker. Hvert samleie som ikke har hensikten å befrukte egget er imot naturen, hvis homofili er imot naturen.

Jeg, derimot, mener at det mennesket føler og lyster etter, er naturlig. Dette gjelder UANSETT hva det er, fordi naturen har skapt dem slik. Vi er alle av naturen, hvordan kan noe vi gjør være unaturlig?

5610819[/snapback]

så hvorfor ha et ord som "unaturlig" når alt er skapt naturlig?naturen har feil, dermed unaturlig

Lenke til kommentar
Glem sex/nytelse delen.

at man er tiltrukket av det samme kjønn er unaturlig for det er ikke meningen at vi skal være sånn. har skjedd en 'feil' et sted.

5611030[/snapback]

Når vi tar fra deg argumentene dine, sitter du bare igjen med meningene dine. Du må gjerne ha dem, men å si at det har skjedd en feil, og at det er unaturlig, er meninger du har. Hvorvidt grunnlaget for disse er oppveksten, erfaringer, religion eller andre ting vet du bedre enn meg, men det er fortsatt snakk om fordommer. Det er ingenting unaturlig med det, det er ingen feil.

Naturen har skapt mennesket, derfor er mennesket, uansett hva det gjør, naturlig. Det er ikke snakk om semantikk en gang, det er bare, per definisjon, det det betyr.

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar
Umulig å finne en universal definisjon om temaet, så går på meninger ja.

gir meg med denne diskusjonen.

håper alle nyødte blir homofile, skal se hvor godt vi klarer oss da.

5611248[/snapback]

Det vil jo fremdeles finnes to kjønn på jorda, også har vi jo sædbanken osv.

Det er alltid en løsning :)

Men uansett kommer det aldri til å skje - naturen fungerer rett og slett ikke sånn! At man er homofil skyldes en like stor genfeil som å være venstrehendt. Så hvorfor gjøre forskjell?

Alle dere som er homofobe: veldig mange unge homofile prøver å ta livet sitt - og mange klarer det også - og hvorfor det? Jo, fordi de føler seg uønsket, forhatt og misfostret fordi de ser andre homofile bli diskriminert. Ja, mange lever faktisk med en skamfull hemmelighet. I USA lever over 2millioner homofile i heterofile ekteskap! De tør ikke komme ut av skapet i frykt for å bli utstøtt, forfulgt eller drept.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...