Gå til innhold

Er det galt å være homofil?

Articfare

Anbefalte innlegg

Det som definerer sekusell legning er jo rett og slett hvilket kjønn man tenner på. Jeg tenner ikke på gutter, altså er jeg ikke homofil. Hvis en jente tenner på en jente er hun lesbisk. Tenner man på begge kjønn er man bifil.

Overaskende mange er skapbifile, og jo mer frihet vi mennesker får jo mer utnytter vi den og utforsker stadig nye aspekter av alle hverdagslige og uhverdagslige ting. Som seksuell legning.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er én ting som skiller homofile fra heterofile, og det er nettopp at de er homofile. Ellers er det jo ingen forskjeller, så hvorfor gjøre forskjell? I Islam er det mange som har tolket koranen slik at homofili blir sett på som en dødssynd osv. Dette er grusomt og Norge, som det likestillingsforkjempende landet vi er, brude gripe inn nå.

Synes den norske skole har gjort en dårlig jobb med å få barna til å respektere homofile. :hrm:

Lenke til kommentar
Ja, det er galt å være homo. Noe rivruskende galt i hodet da!

5582515[/snapback]

Og du er bare jævli trangsynt!

Den dag du vokser opp vil du nok forhåpentligvis forstå hvordan ting faktisk er.

Kansje du en dag våkner opp og føler deg jævli usikker.. Det har skjedd med ekstremt mange.

Homofobi er forresten en måte å motsi seg selv på. Veldig mange homofober er redd for å vise at de faktisk er litt usikre selv.

Håper du detter ned i ett stort hull eller noe sånnt forresten.

Lenke til kommentar
Så, så. Diskutér sak, ikke person.

Artig at folk hele tiden refererer til sønner og kompiser. Homofile døtre og venninner, eksisterer ikke de?

5582933[/snapback]

Joda, men siden vi lever i en mannsdominert verden, "teller" de liksom ikke for mange, av en eller annen grunn. Noen jeg kjenner begrunnet det med at to lesber ikke kan komme inni hverandre, og at det derfor ikke var så ekkelt.

Jeg mener ikke at det er sånn, om noen skulle lure.

Ta denne, alle heterofile menn og gutter, og svar ærlig: om kjæresten din en dag kom og sa at hun hadde vært utro, hva ville du gjort da? Kastet henne på dør, så kalrt. Men om hun hadde vært utro med en annen kvinne? Hadde det vært det samme? :hmm: Mange jeg kjenner sliter med den.

Kjærlighet er kjærlighet.

Lenke til kommentar

Ordet homofil kan jo brukes på begge kjønn. Men når folk flest hører "homofil", så tenker de på en gutt. Lesbisk forbinner de med kvinner.

Men uansett. Gutt, jente. Datter eller sønn. Samme faen.

Til Steffyboy, det jeg mente med "Homsepatruljen" linja, var at jeg skjønner ikke hvorfor det skal være nødvendig og rope ut at de er homofile. Og oppføre seg helt "Skrullete". Homofili er helt normalt. Er ingen vits og rope det ut. Blir akkurat det samme som om jeg skulle gått ned over Karl Johan å ropt ut at jeg er hetro.

Jeg har ingen verdens ting i mot homofile, tvert i mot. Men det blir som med alle "stereotyper". Jeg liker heller ikke de ubertrente idrettslinje gutta som går rundt å fronter at de er så forbanna sterke og maskuline.

Homofil, hetrofil, bifil. Så lenge de oppfører seg normalt så bryr jeg meg ikke.

Og btw, homofile er bedre til å kysse :p Det fant jeg ut en fuktig 16 mai fest.

Lenke til kommentar
Ta denne, alle heterofile menn og gutter, og svar ærlig: om kjæresten din en dag kom og sa at hun hadde vært utro, hva ville du gjort da? Kastet henne på dør, så kalrt. Men om hun hadde vært utro med en annen kvinne? Hadde det vært det samme? :hmm: Mange jeg kjenner sliter med den.

5582963[/snapback]

Utro er utro; mann, kvinne, hest eller hund.

Lenke til kommentar

5582963[/snapback]

Utro er utro; mann, kvinne, hest eller hund.

5582987[/snapback]

Gratulerer, du er sinnsfrisk ;)

Lenke til kommentar
Jammen, jammen. Om kjæresten din har seg med en venninne, så er det jo store sjanser for at det blir trekant av sånt. Derfor er det bare utro light.

5583017[/snapback]

... Gratulerer, du er ikke sinnsfrisk.

Lenke til kommentar
Jammen, jammen. Om kjæresten din har seg med en venninne, så er det jo store sjanser for at det blir trekant av sånt. Derfor er det bare utro light.

5583017[/snapback]

Haha.. den der er så forbanna typisk :p

Jeg ville ihvertfall ikke akseptert noe sånt i det hele tatt.. uansett kjønn.

Er du ikke trofast så har du lite i ett forhold å gjøre mener ihvertfall jeg..

Jeg er vel av den typen som drømmer om det perfekte forhold der alt er bra :p

Men har vel igrunn gitt opp alt håp :p

Lenke til kommentar
... Gratulerer, du er ikke sinnsfrisk.

5583021[/snapback]

Sarkasme, unge mann. ;)

5583111[/snapback]

Blæh, og jeg som prøvde å ta deg på ordet :p

Men du fikk frem et ganske godt poeng!

Lenke til kommentar
- Hadde en kompis kommet ut hadde jeg tatt han i hånda og gratulert han, og gitt han den æren han fortjener.

Hvorfor det? Er da ikke noe mer/mindre stas enn å være hetro vel?

5579209[/snapback]

Rop ut: "Jeg er hetero!" i klasserommet. Neste dag roper du ut "Jeg er homo!".

Får du flere blikk? Flere som reagerer på det? Flere som kanskje skygger unna? Bare les gjennom tråden, noen mennesker er utrolig trangsynte, og da er det faktisk stort å komme ut og si at man er homofil. Man gratulerer ikke legningen, men motet til personen som tør å si det.

Ikke misforstå, jeg skjønner hva dere mener. Jeg sliter bare litt med å se hvorfor det er sånn. Legning, schmegning. Det er i bunn og grunn personen som betyr noe, uansett. De trangsynte du snakker om ville ikke jeg brydd meg om. Jada...

/Captain obvious. :)

Lenke til kommentar

Jeg har flere veldig nære venner som er lesbiske/homofile. Jeg skjønner meg ikke på de som sier ting som at de ikke hadde likt å være alene med personer som er homofile. At de er redd for at de skal prøve seg på dem. Hvor trangsynt er man egentlig da? De er vanlige mennesker de også, og de hopper ikke på alt og alle de ser.

Lenke til kommentar
Ja, det er galt å være homo. Noe rivruskende galt i hodet da!

5582515[/snapback]

Homo-nazist, take him.

Hvorfor er du homo-nazist? Ville du banket en homo om du hadde sett han på gata?

Å være homo er som å være svart. Man kan ikke gjør noe med det uten en laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang helomvending.

Tenk om du var homo selv. Hadde du kanskje likt at jeg hadde f.eks banket deg opp fordi du var homo.

Tenk litt på det du. Håper noen er enige med meg hadde jeg slo litt hardt til her?!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...