Mushaboom Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 er gjentatte ganger blitt nevnt i denne tråden og andre tråder her på forumet at "homser er ok så lenge de ikke prøver seg på meg". Dette har nok mer med frykten for å bli sjekket opp av en med annen legning. At man uttaler seg slik viser egentlig bare at man er litt engstelig for hva som kunne ha skjedd dersom situasjonen skulle ha oppstått. Btw, fint dersom du starter setningene dine med store bokstaver. Det ser mer ryddig ut. =) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) Btw, fint dersom du starter setningene dine med store bokstaver. Det ser mer ryddig ut. =) 5579730[/snapback] fint forslag, men kommer nok ikke til å skje, men jeg kan jo prøve men ja, det har nok mer med frykt å gjøre enn noe annet. jeg skal ikke sitte her å tøffe meg for jeg hadde sikkert ikke vært så høy i hatten om en homofil hadde prøvd seg på meg, men jeg går ihvertfall ikke rudnt og ser på det som en selvfølge at det kommer til å skje om jeg møter en med motsatt legning. Endret 9. februar 2006 av headcleaver Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 vel er vel ikke direkte galt å være homofil men det er ikke naturlig. men hadde nok allikavel støtta eventuelt sønn/kamerat om det viste seg at han var homo. man kan jo ikke gjøre noe for å omvende dem siden det er noe man "er" og da kan man likegodt støtte personen. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Jeg syns ikke det er galt at noen er homo er ikke noe de har valgt selv. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Nei det er ikke galt og være homofil fåreslår en vote , hvem er den uber snille moden som mekker det ?? Lenke til kommentar
easypwn Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) Kan vel ihvertfall ikke si at det er unaturlig, siden det hender oftere blant dyr i naturen enn mennesker imellom. Men de dyrene er isåfall bifile, de går ikke bare så samme kjønn. Så ihvertfall etter min mening er det unaturlig. En annen grunn til å si at det er unaturlig er at verden ikke går fremover med homofili/lesbiske etter som de ikke får barn med hverandre. Dermed, - Unaturlig! Jeg synes også de fleste homser er litt.. spesielle. Ekkelt synes jeg og det er. Men folk gjør da som de vil, bare de holder seg for seg selv er det greit for meg. En annen ting er disse motbydelige homse-paradene, skal liksom dytte det oppunder nesa på oss hvor 'naturlig' det er. Ikke faen. Jeg er også uenig at det er noe man blir født med, og 'er'. Tror det har mye med forholdene rundt oppvekst. OK for meg at folk er det, jeg skal ikke blande meg. Bare hold dere borte fra meg og mine! =) Endret 9. februar 2006 av easypwn Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Det er unaturlig på den måten at det ikke er meningen fra naturens side. Homofili er enkelt og greit genefeil, noe som strengt tatt ikke er meningen. Lenke til kommentar
Pazman Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Det er en homo i klassen min, og det er ingen som slår til ham. Han oppfører seg ekstremt rart, men det er nok bare for å få oppmerksomhet. Han spiller på det å være homofil og bruker det for å få alles oppmerksomhet mot seg, og det er galt. Homofile generelt har jeg lite imot, men all den friheten som har blitt gitt alle minoriteter opp gjennom årene har godt mange til hodet. Lenke til kommentar
Pazman Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Som gutt synes jeg bildet av en gutt som har seg med en gutt virker litt sykt men.. Dem om det Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Glem ikke at i likhet med heterofile, så er det også mange homofile som ikke er seksuelt aktive. Lenke til kommentar
Pazman Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Jeg sier bare en ting, det kalles ikke seksuell legning uten grunn. Det ligger i ordet at det baserer seg på det seksuelle Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Du kan være tiltrukket av menn, forelske deg i menn og ha null interesse for kvinner, men fortsatt være helt vemmet over tanken på analsex eller oralsex. Er man plutselig ikke homo da? Lenke til kommentar
allyse Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) - Hadde en kompis kommet ut hadde jeg tatt han i hånda og gratulert han, og gitt han den æren han fortjener. Hvorfor det? Er da ikke noe mer/mindre stas enn å være hetro vel? 5579209[/snapback] Poenget er ikke at det er stas eller ikke, men personen trenger selvfølgelig støtte. Med det ville jeg ha vist min største respekt for personen. Jeg må også bare legge til... Er det ingen som tenker litt bredt på temaet eller? Homofile eller "rævpulere", men tenk dere som hentyder til det da. Bare med tanke på at analsex gutt-jente er faktisk veldig vanlig er det stor sjanse for verdensbasert det er flere gutter-jenter som har analsex eller gutt-gutt Endret 9. februar 2006 av allyse Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Du kan være tiltrukket av menn, forelske deg i menn og ha null interesse for kvinner, men fortsatt være helt vemmet over tanken på analsex eller oralsex. Er man plutselig ikke homo da? 5580592[/snapback] Selvsagt er man det. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Det var et svar på innlegget over mitt hvis du var i tvil, Nevnarion. Lenke til kommentar
Seether Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Det er unaturlig på den måten at det ikke er meningen fra naturens side. Homofili er enkelt og greit genefeil, noe som strengt tatt ikke er meningen. 5580177[/snapback] Så e csi epsiode som avsluttet med at Grissom fortalte ca dette til en transvesitt: Noen forskere tror at menneskene egentlig var ment til å bli som østers. De bytter nemlig kjønn/utstyr når de vil. Men noe gikk galt slik at menneskene ikke ble i stand til å bytte.. blir kanskje litt på siden av tema, men det har en viss sammenheng. Har ingenting i mot homofile. Kjenner et par som er homofile og som er knall kjekke folk =) (ikke at det å være homofil skulle være en grunn til å ikke være grei..) Hadde nok blitt skuffa om en sønn eller datter sa at hun/han var homofil. Men kun fordi jeg ikke hadde fått barnebarn osv. Etter en stund hadde det nok gått helt fint..de kan vel adoptere Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Det er unaturlig på den måten at det ikke er meningen fra naturens side. Homofili er enkelt og greit genefeil, noe som strengt tatt ikke er meningen. 5580177[/snapback] Så e csi epsiode som avsluttet med at Grissom fortalte ca dette til en transvesitt: Noen forskere tror at menneskene egentlig var ment til å bli som østers. De bytter nemlig kjønn/utstyr når de vil. Men noe gikk galt slik at menneskene ikke ble i stand til å bytte.. 5580890[/snapback] transvestitter er ikke nødvendigvis homofile. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 - Hadde en kompis kommet ut hadde jeg tatt han i hånda og gratulert han, og gitt han den æren han fortjener. Hvorfor det? Er da ikke noe mer/mindre stas enn å være hetro vel? 5579209[/snapback] Rop ut: "Jeg er hetero!" i klasserommet. Neste dag roper du ut "Jeg er homo!". Får du flere blikk? Flere som reagerer på det? Flere som kanskje skygger unna? Bare les gjennom tråden, noen mennesker er utrolig trangsynte, og da er det faktisk stort å komme ut og si at man er homofil. Man gratulerer ikke legningen, men motet til personen som tør å si det. Hvorfor skulle det være et problem? Homser er kule folk (Så lenge de ikke kjører homsepatruljen linja) 5579415[/snapback] Og hvis de kjører homsepatrulje-stil? Stort problem? Ikke så kult lenger? Folk må gjerne være homofil for min del. Prøver så godt jeg kan å respektere alle. Tror jeg hadde blitt overrasket dersom en av vennene mine sa han/hun var homofil, men tross alt har omlag 10% av befolkningen i Norge alternativ legning. 5579675[/snapback] You'd be surprised. Er dere så ultrasexy alle mann at dere frykter å bli lagt an på av en skummel homse? 5579614[/snapback] det virker veldig som om mange har den holdningen ovenfor seg selv når det kommer til homofile. er gjentatte ganger blitt nevnt i denne tråden og andre tråder her på forumet at "homser er ok så lenge de ikke prøver seg på meg". vel, jeg regner med at homofile har standarder de også og ikke bare går etter alt som har nøtter mellom beina. 5579677[/snapback] Utrolig idiotisk å si sånt, enig med deg her. Det blir som å si "jenter må for all del være overvektige/stygge, bare de ikke legger an på meg". Hvor mange gutter her har prøvd seg på en jente og fått negativ respons? Forskjellen på det og at en gutt spør om han får kjøpe deg en drink er? Som gutt synes jeg bildet av en gutt som har seg med en gutt virker litt sykt men.. Dem om det 5580266[/snapback] Mens bildet av en jente og en jente er høyst runkbart? Det er gjerne sånn med legninger, at man liker sin egen... Det er nok like sært for en heterofil dame at gutter liker lesbesex, eller for en homofil mann at menn vil ha sex med kvinner. Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 God bless that post. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Såklart er det ikke noe galt med det. Alle homofile skal respekteres. De er ikke annerledes enn andre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå