Gå til innhold

Er det galt å være homofil?

Articfare

Anbefalte innlegg

*som jeg skulle sagt det selv*

Er helt enig med deg. Og hva er det med folk som tror at homofile prøver seg på alle mannebeinene i nærheten?

Jeg hadde tatt det som et kompliment hvis jeg hadde blitt sjekket opp, det er ihvertfall et tegn på at noen syns jeg er kjekk :p

Endret av Uderzo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har egentlig aldri forstått meg på folk som uttaler seg negativt om homofile.

"Det går greit så lenge du ikke legger an på meg" Det er jo det teiteste og mest innbilske du kan si ever.. Er du alt her i verden kansje?

Har noen homofile venner og er faktisk selv sånn ca 70/30.

Har mange venner og de som vet om det aksepterer det fullt ut.

Vi har omtrent alle hatt den perioden der hvor homofili er ekkelt osv.. Det er greit om du er mellon 10 og 14 år, men om du fortsatt holder på med samme opplegget etter det så er det ofte ett tegn på at du faktisk er ganske så usikker på din egen legning.

Jeg har ihvertfall den innstillingen der jeg sier det enkelt.. Jeg er homofob på enkelte områder.. Med det mener jeg de super-femie homoene som hopper rundt med 90% kvinnehoromoner i kroppen og virkelig må vise det frem.

De vennene jeg har som er homofile er normale.. liker gutteting og holder seg til det..

Er sikker på det at hadde homofile i media osv kunne klart å oppføre seg normalt som andre mennesker så kansje ike hatet hadde vært så stort?

De fleste homofile hater media-homsene like mye som de heterofile nettopp fordi det har seg sånn at media-homsene skriker etter oppmerksomhet uansett faen.

"Hei! Jeg er homo! Se på meg! Jeg er skikkelig homo! det er skikkelig zøtt azz"

Seriøst.. Homofile mennesker er mennesker akkuratt som andre mennesker, men selvfølgelig finnes det unntak.. Det gjør det med heterofile også tenk!

:)

Lenke til kommentar

Enig i det Cultofluna sier her. Virker som om det er mange homofile som tilpasser seg "homo-stereotypen" for å passe inn i homomiljøet eller noe. Jeg har nemlig mine tvil om at man automatisk blir skrullete og feminin når man finner ut at man er homo.

Dessuten, tror ikke det hjelper "normale" homofile at andre PR-kåte homofile bruker sin seksuelle legning til å komme seg i rampelyset (jfr. homsepatruljen).

Det er sjelden jeg ser jenter som er like feminine som Carson Kressley.

Lenke til kommentar
Det er ikke galt å være homo selv om det er stikk i strid med hva naturen intended.

EDIT: fjernet en skrivefeil.

5574268[/snapback]

Det spørs da egenlig hvor stikk i strid det er med naturen... Flere undersøkelser viser at dyr, (og da spesielt måker av en grunn :hmm: ), kun interreserer seg i det samme kjønn! Hadde å en hund som var null interresert i tisper med løpetid som tagg omm å bli parra, og bare humpa på den stakkars han-katten min...

Men jeg har opplevd det at bestevenninna mi er blitt homofil... Og jeg må si at det er helt greit, for vi har akkurat det samme forholden som før! Så jeg har inget i mot døm :)

Lenke til kommentar

En kompis av meg er homofil, null stress det. Han har type, har vært med de ut sammen med resten av venneflokken ett par kvelder, bare koselig det. Dvs typen hans er litt vel femi, men det takles med ett smil :)

Kan tenke meg det hadde blitt litt mer rart om feks bror hadde kommet hjem og sagt han er homo, men har generelt sett ikke noe imot homofile. Ser man positivt på det; digg å bli spandert på ett par øl på byen når en er mann og ;)

Lenke til kommentar

Hadde nok vært litt uvant i begynnelsen, men hadde ikke tenkt noe særlig over det, med mindre de hadde vært sånn überfemi: "Å herregudd asså, så knæsj farge a!" "Å giiid rosa gardiner" :D

Dere som sier at det ikke er naturlig. Fordi om en av 20 (?) er homfile klarer da de andre 19 å holde produsere nok barn til at ikke verden går under. Når det er så få får det ikke noe stort utfall på populasjonen og jorden er allerde overbefolket så det holder.

Lenke til kommentar

Skremmende mange negative responser her. Er dere så usikre på dere selv at dere er redd homofile? Vi lever i 2006, og det er ingen grunn til slike fordommer.

Har flere kamerater som er homofile. Dette er overhodet ikke noe problem, hverken for dem eller meg!

Og nei, jeg er ikke homofil selv.

Lenke til kommentar

Det er absolutt ingenting galt i og være homofil. Vet at mange sier att de hadde banket opp viss de så en homo, de tviler jeg sterkt på. Viss en kammerat hadde sakt han var homo hadde jeg blitt litt "satt ut av". Men hadde respektert det og behandlet han som før etter en stund. Husker en episode: Vi var på Norway Cup og var nedi Byen(Oslo) Hadde akkuratt vart på kondomeriet :!: Så gå vi bortover gata så kommer det en stor mann, nei nå er jeg snill: en skikkelig DIGER mann, i hawai t-sjorte og frakk. Og bukser seff. Så prater han i mobiltelefonen og sier ut høyt: "Ja, jeg suger hvem som helst og det vet jo du. Jeg gleder meg til og komme hjem og slurpe den deilige sæden din". Akuratt det kunne han holdt for seg selv. :hmm: Men, men

Lenke til kommentar

Er dere så ultrasexy alle mann at dere frykter å bli lagt an på av en skummel homse? Om så er tilfellet så forstår jeg ærlig talt ikke problematikken i det. Hørt om å f.eks. si nei takk? :)

Hadde sønnen min fortalt meg at han var homofil ville jeg antageligvis ikke ha likvidert ham.

Lenke til kommentar
Er dere så ultrasexy alle mann at dere frykter å bli lagt an på av en skummel homse?

5579614[/snapback]

det virker veldig som om mange har den holdningen ovenfor seg selv når det kommer til homofile. er gjentatte ganger blitt nevnt i denne tråden og andre tråder her på forumet at "homser er ok så lenge de ikke prøver seg på meg". vel, jeg regner med at homofile har standarder de også og ikke bare går etter alt som har nøtter mellom beina.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...