Aiven Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Utgangshull er utgangshull! Det er min mening 5631957[/snapback] Da kan jeg trøste deg med at det er faktisk ikke alle homofile som liker å gjøre det på den måten. Hvorfor skal alle være så forbanna trangsynte? Håper alle som har skrevet noe negativt om homofile i denne tråden enten får en homofil unge eller finner ut om noen år at de faktisk er homofile selv. De unge homofile skal være jævlig glad for at de fant det ut tidlig siden det kan skape en del problemer om du finner det ut etter å ha stiftet familie osv.. 5634347[/snapback] Det er jo ikke sikkert han kødda Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Så var vel egentlig bare de 2 første linjene tilhan da Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Håper alle som har skrevet noe negativt om homofile i denne tråden enten får en homofil unge 5634347[/snapback] Helt uenig, jeg unner ingen å vokse opp med trangsynte foreldre som ikke evner å være glad i egne barn. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Det er rart det der med ting som er "feil" og sånt. Når noen nære en kjenner så har folk en tendens til å justere sine synspunkter. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Tja, det er jo også muligheter for at de tar et oppgjør med sine egne meninger. Det er fryktelig lett å skrive ting som "jeg kommer til å kaste dem ut av huset og bryte alle bånd" her på forumet, men når det kommer til stykket, tviler jeg på standhaftigheten til enkelte. Man gir ikke opp sitt eget kjøtt og blod så lett. Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 12. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2006 Etter å ha sett igjennom denne tråden etter 4 måneder i dvale kan jeg nesten si at det ikke er galt å være homofil?! Det er for det meste de barnslige som synes det... Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Har ingenting imot det jeg, hva slags seksuelle preferanser folk har er ikke min sak, så det legger jeg meg ikke opp i. Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Folk må få gjøre som de vil. 5574185[/snapback] Har ikke lest hele tråden ennå, så med fare for å gjenta noen: Det går ikke ann å velge og være hetero-,homo-, eller bifil. Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Hadde bestekompisen min vært homo, hadde jeg følt meg ubekvem, men akseptert det. Seksualiteten til en person bryr meg igrunn pent lite, da mitt forhold til andre personer som regel strekker seg til et rent samtalemessig grunnlag. 5574264[/snapback] Det er så interessant med sånne som sier sånt. Hvorfor hadde du følt deg ubekvem? At han er homo,betyr ikke at han vips blir forelsket i deg bare fordi du er gutt.. Det er passe innbilsk å tenke sånne ting Homofile er ikke mer sexfikserte enn andre, og de har faktisk fornuft de også. Det er ikke så mange hetero som prøver å legge ann på bestevenninna eller bestekompisen. Ikke homofile heller. De respekterer jo at andre er hetero. En annen ting jeg har merket meg, er at veldig mange ser på bifile synonymt med utroe,løse osv.. De kan forelske seg i begge kjønn, men det er ikke dermed gitt at de spiller på begge sider av veien _samtidig_ fordiom. Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Jeg må ærlig innrømme at jeg i ungdomsskolealder var rimelig "anti-homo", men jeg har, som de fleste andre vokst en del i de senere år. Spesiellt etter at en god kamerat av meg stod frem som homofil for vel et havlt år siden. Selv i min vennekreds er det få andre, om ingen, som kjenner til det. Familien hans reagerte selvfølgelig ikke positivt på dette, men han kan ikke akkurat gå rundt hele livet å førsøke å fremstå som en annen enn den han faktisk er. Om homofili er galt? På ingen måte, slik jeg ser det. Jeg liker det likevel ikke noe spesiellt, men jeg godtar det. Enkelte drar det så langt at de omtrent sidestiller homofili med incest og pedofili. Ren fjortissholdning.... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Familien hans reagerte selvfølgelig ikke positivt på dette, men han kan ikke akkurat gå rundt hele livet å førsøke å fremstå som en annen enn den han faktisk er. 6293112[/snapback] Jeg får virkelig håpe at det ikke er en selvfølge at foreldrene reagerte slik de gjorde. Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Familien hans reagerte selvfølgelig ikke positivt på dette, men han kan ikke akkurat gå rundt hele livet å førsøke å fremstå som en annen enn den han faktisk er. 6293112[/snapback] Jeg får virkelig håpe at det ikke er en selvfølge at foreldrene reagerte slik de gjorde. 6293127[/snapback] Word Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 oouups, den ble litt feil vinklet ja... Nei, er ikke sånn at foreldre selvfølgeling skal reagere sånn, men jeg kjenner dem som rimelig konservative. De aksepterte det rimeling raskt though. Lenke til kommentar
Icywiz Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Har ingenting imot homofile. Prøvde å sette meg litt inn i situasjonen; Alle gutter liker andre gutter, utenom meg selv som liker jenter. Da kan jeg ikke bare bestemme meg for å like gutter plutselig. Legning er noe man ikke kan velge selv, akuratt som kjønn og hudfarge. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Homofili er greit, men vil ikke se når de kysser eller hva de ellers driver med på soverommet o.l. Sopere derimot. Folk som er så femi at jorda flytter på seg, de har jeg noe imot. Kunne sagt hundrevis av argument for dette - men orker ikke. Trenger foresten ikke å være SÅ femi...bare femi Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Sopere derimot. Folk som er så femi at jorda flytter på seg, de har jeg noe imot. Kunne sagt hundrevis av argument for dette - men orker ikke. 6296717[/snapback] Tja, jeg tror de fleste i tråden vil gjerne høre argumenter for hvorfor mennesker ikke skal få lov å oppføre seg slik de vil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå