TLZ Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) Må si meg enig med Steffy, du minner meg om de fleste "kule" folka i klassen fra ungdomskolen. Samt en del ultrakonservative kristne jeg kjenner, pluss en del heksebrennere fra 1600-tallet. Endret 19. februar 2006 av TLZ Lenke til kommentar
Viking__ Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Ca 20% høres ut som et korrekt antall som tenner på det samme kjønnet, dvs homo- og bifile. Det sies at omtrent 2-3 i hver klasse på 25-30 elever er homofile, noe som kan stemme. Det er mange som ikke oppdager det før senere i livet, og mange som ikke tør si det på ungdomsskolen. Viking__: Hvis du er 14-18 og fortsatt går på skole, skal du ikke se bort ifra at de 2-3 i klassen din som er homofile enten ikke har akseptert det enda, eller ikke tør å si det. 5628364[/snapback] Er det jevnt fordelt mellom gutter og jenter? Har ikkje problem med å forestille meg at noken av jentene skulle vere bifile, men at noken av guttene skulle vere det, har eg mer problem med å forestille meg. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) Er det jevnt fordelt mellom gutter og jenter? Har ikkje problem med å forestille meg at noken av jentene skulle vere bifile, men at noken av guttene skulle vere det, har eg mer problem med å forestille meg. 5629758[/snapback] Hvorfor er det så vanskelig å innse? Har du et mentalt sperre for homofili blant gutter? Det er ikke flere lesber enn det er homser, for å si det sånn. Endret 19. februar 2006 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Viking__ Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Er det jevnt fordelt mellom gutter og jenter? Har ikkje problem med å forestille meg at noken av jentene skulle vere bifile, men at noken av guttene skulle vere det, har eg mer problem med å forestille meg. 5629758[/snapback] Hvorfor er det så vanskelig å innse? Har du et mentalt sperre for homofili blant gutter? Det er ikke flere lesber enn det er homser, for å si det sånn. 5629794[/snapback] Nei, eg tenker ut i frå personane. Mens jenter klabber mer på kvarandre, gjer ikkje gutter akkurat det. Dessutan er det vel mulig å ha en liten anelse om folks legning ut i frå veremåte etc. "Det er ikke flere lesber enn det er homser, for å si det sånn. Sidan du er så sikker, må du vel ha lest det ein plass? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Altså. Det enkleste er at det er jevnt fordelt blant gutter/jenter, ingenting tyder på noe annet(såvidt jeg vet). Mao: Vi antar det enkleste. (Occam's Razor) Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) Er det jevnt fordelt mellom gutter og jenter? Har ikkje problem med å forestille meg at noken av jentene skulle vere bifile, men at noken av guttene skulle vere det, har eg mer problem med å forestille meg. 5629758[/snapback] Hvorfor er det så vanskelig å innse? Har du et mentalt sperre for homofili blant gutter? Det er ikke flere lesber enn det er homser, for å si det sånn. 5629794[/snapback] Nei, eg tenker ut i frå personane. Mens jenter klabber mer på kvarandre, gjer ikkje gutter akkurat det. Dessutan er det vel mulig å ha en liten anelse om folks legning ut i frå veremåte etc. "Det er ikke flere lesber enn det er homser, for å si det sånn. Sidan du er så sikker, må du vel ha lest det ein plass? 5631674[/snapback] Så du tror virkelig at alle homser svinser rundt som små prinsesser eller lignende? :!: Alle statestikkene viser en liten seier til homsene når det kommer til antall i forhold ti l lesbene Endret 19. februar 2006 av Lomz Lenke til kommentar
Viking__ Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Altså. Det enkleste er at det er jevnt fordelt blant gutter/jenter, ingenting tyder på noe annet(såvidt jeg vet). Mao: Vi antar det enkleste. (Occam's Razor) Mulig, men om det nødvendigvis stemmer, er ein annan ting. Men dette blir vel berre unødvendig pirking, så eg gir meg. Er det jevnt fordelt mellom gutter og jenter? Har ikkje problem med å forestille meg at noken av jentene skulle vere bifile, men at noken av guttene skulle vere det, har eg mer problem med å forestille meg. 5629758[/snapback] Hvorfor er det så vanskelig å innse? Har du et mentalt sperre for homofili blant gutter? Det er ikke flere lesber enn det er homser, for å si det sånn. 5629794[/snapback] Nei, eg tenker ut i frå personane. Mens jenter klabber mer på kvarandre, gjer ikkje gutter akkurat det. Dessutan er det vel mulig å ha en liten anelse om folks legning ut i frå veremåte etc. "Det er ikke flere lesber enn det er homser, for å si det sånn. Sidan du er så sikker, må du vel ha lest det ein plass? 5631674[/snapback] Så du tror virkelig at alle homser svinser rundt som små prinsesser eller lignende? :!: 5631700[/snapback] Nix. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Altså. Det enkleste er at det er jevnt fordelt blant gutter/jenter, ingenting tyder på noe annet(såvidt jeg vet). Mao: Vi antar det enkleste. (Occam's Razor) Mulig, men om det nødvendigvis stemmer, er ein annan ting. Men dette blir vel berre unødvendig pirking, så eg gir meg. Jeg kan ikke være 100% sikker på om usynnelige rosa elefanter eksisterer eller ei, men siden det er det enkleste at de ikke gjør det så antar jeg det. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Den eneste måten å finne ut hvem som er homo/lesbisk i klassen er vel å vente til reunionpartiet om 20 år og se hvem folk klarer å skrape med seg og hvilket kjønn denne personen har. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) Altså. Det enkleste er at det er jevnt fordelt blant gutter/jenter, ingenting tyder på noe annet(såvidt jeg vet). Mao: Vi antar det enkleste. (Occam's Razor) Mulig, men om det nødvendigvis stemmer, er ein annan ting. Men dette blir vel berre unødvendig pirking, så eg gir meg. Jeg kan ikke være 100% sikker på om usynnelige rosa elefanter eksisterer eller ei, men siden det er det enkleste at de ikke gjør det så antar jeg det. 5631732[/snapback] For å se dette så er det et par NOVA rapporter man kan titte på. Dvs antallet homofile i forhold til lesbisk og så videre. De rosa elefantene bryr jeg meg ikke så mye om for å være helt ærlig EDIT: la til linje om rosa elefanter Endret 19. februar 2006 av Lomz Lenke til kommentar
Viking__ Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Altså. Det enkleste er at det er jevnt fordelt blant gutter/jenter, ingenting tyder på noe annet(såvidt jeg vet). Mao: Vi antar det enkleste. (Occam's Razor) Mulig, men om det nødvendigvis stemmer, er ein annan ting. Men dette blir vel berre unødvendig pirking, så eg gir meg. Jeg kan ikke være 100% sikker på om usynnelige rosa elefanter eksisterer eller ei, men siden det er det enkleste at de ikke gjør det så antar jeg det. 5631732[/snapback] Vel, eg veit ikkje om "klabbe logikken" fungerer i praktisk, men for meg gjør den det. Alle statestikkene viser en liten seier til homsene når det kommer til antall i forhold ti l lesbene Då lurer eg på kva statistikken for bifile er. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Alle statestikkene viser en liten seier til homsene når det kommer til antall i forhold ti l lesbene Då lurer eg på kva statistikken for bifile er. 5631762[/snapback] Tja, såvidt jeg husker så kommer den og legger seg oppå der igjen, men den statestikken har såvidt jeg husker en liten seier til damene. Men sjekk med NOVArapportene. De stemmer nok rimelig bra, det kan ikke bli veldig bra når det er snakk om slike ting som dette med tanke på at folk ikke tørr alltid å oppgi sannheten når det kommer til slike tabuting, men de stemmer nok ganske greit. Lenke til kommentar
Viking__ Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Alle statestikkene viser en liten seier til homsene når det kommer til antall i forhold ti l lesbene Då lurer eg på kva statistikken for bifile er. 5631762[/snapback] Tja, såvidt jeg husker så kommer den og legger seg oppå der igjen, men den statestikken har såvidt jeg husker en liten seier til damene. Men sjekk med NOVArapportene. De stemmer nok rimelig bra, det kan ikke bli veldig bra når det er snakk om slike ting som dette med tanke på at folk ikke tørr alltid å oppgi sannheten når det kommer til slike tabuting, men de stemmer nok ganske greit. 5631787[/snapback] Ok. Fant ikkje noke særlig på NOVA, men eg prøver seinare ein gong.. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Nei, eg tenker ut i frå personane. Mens jenter klabber mer på kvarandre, gjer ikkje gutter akkurat det. Dessutan er det vel mulig å ha en liten anelse om folks legning ut i frå veremåte etc. 5631674[/snapback] eg går i en 100% gutte klasse, vi er 10 gutter (Vk1 Tømrer) og alle luiker å ta på hverandre ol. di gjør det bar epå kødd, men uansett, ekkelt Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Alle statestikkene viser en liten seier til homsene når det kommer til antall i forhold ti l lesbene Då lurer eg på kva statistikken for bifile er. 5631762[/snapback] Tja, såvidt jeg husker så kommer den og legger seg oppå der igjen, men den statestikken har såvidt jeg husker en liten seier til damene. Men sjekk med NOVArapportene. De stemmer nok rimelig bra, det kan ikke bli veldig bra når det er snakk om slike ting som dette med tanke på at folk ikke tørr alltid å oppgi sannheten når det kommer til slike tabuting, men de stemmer nok ganske greit. 5631787[/snapback] Ok. Fant ikkje noke særlig på NOVA, men eg prøver seinare ein gong.. 5631837[/snapback] Eventuelt titt på denne www.homofil.no Lenke til kommentar
boen00 Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Utgangshull er utgangshull! Det er min mening Lenke til kommentar
Viking__ Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Nei, eg tenker ut i frå personane. Mens jenter klabber mer på kvarandre, gjer ikkje gutter akkurat det. Dessutan er det vel mulig å ha en liten anelse om folks legning ut i frå veremåte etc. 5631674[/snapback] eg går i en 100% gutte klasse, vi er 10 gutter (Vk1 Tømrer) og alle luiker å ta på hverandre ol. di gjør det bar epå kødd, men uansett, ekkelt 5631871[/snapback] Mens heterofile jenter klemmer og kysser, så er vel ikkje det så altfor utbreidt blant heterofil menn, heller ikkje på tømrerlinja... Alle statestikkene viser en liten seier til homsene når det kommer til antall i forhold ti l lesbene Då lurer eg på kva statistikken for bifile er. 5631762[/snapback] Tja, såvidt jeg husker så kommer den og legger seg oppå der igjen, men den statestikken har såvidt jeg husker en liten seier til damene. Men sjekk med NOVArapportene. De stemmer nok rimelig bra, det kan ikke bli veldig bra når det er snakk om slike ting som dette med tanke på at folk ikke tørr alltid å oppgi sannheten når det kommer til slike tabuting, men de stemmer nok ganske greit. 5631787[/snapback] Ok. Fant ikkje noke særlig på NOVA, men eg prøver seinare ein gong.. 5631837[/snapback] Eventuelt titt på denne www.homofil.no 5631877[/snapback] Fant ikkje noken statistikk der. Ville tatt evigheter å lese gjennom alt.. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Eventuelt titt på denne www.homofil.no 5631877[/snapback] Fant ikkje noken statistikk der. Ville tatt evigheter å lese gjennom alt.. 5631958[/snapback] Du har da sikkert ikke noe vondt av å lese litt Lenke til kommentar
Viking__ Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Eventuelt titt på denne www.homofil.no 5631877[/snapback] Fant ikkje noken statistikk der. Ville tatt evigheter å lese gjennom alt.. 5631958[/snapback] Du har da sikkert ikke noe vondt av å lese litt 5632152[/snapback] Dataskjermen sliter på øynene... Du merker det etterkvart du og skal du sei. Og ja... eg er no vel ganske belest fra før, unnskyld meg. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Utgangshull er utgangshull! Det er min mening 5631957[/snapback] Da kan jeg trøste deg med at det er faktisk ikke alle homofile som liker å gjøre det på den måten. Hvorfor skal alle være så forbanna trangsynte? Håper alle som har skrevet noe negativt om homofile i denne tråden enten får en homofil unge eller finner ut om noen år at de faktisk er homofile selv. De unge homofile skal være jævlig glad for at de fant det ut tidlig siden det kan skape en del problemer om du finner det ut etter å ha stiftet familie osv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå