Gå til innhold

Er det galt å være homofil?

Articfare

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kilde: så en reportasje om det på nyhetene om en utstilling som tok opp akkurat dette...

5622311[/snapback]

:roll:

Aha! Du mener at homofile er like dumme som dyr? Dyr kan kanskje ikke noe for det fordi de er ikke så smarte som vi er. Men da burde vi vel skjønne at det ikke skal fungere sånn mellom mennesker, gutter og gutter.

Lenke til kommentar
Propaganda: Hvordan i alle dager har alle de homofile foreldrene i verden klart å få unger, hvis det er umulig og unaturlig?

5622345[/snapback]

fordi dei har runket nedi en beholder som har blitt sprøytet inn i en kvinne som bærer fram barnet.

5622367[/snapback]

...eller så har de kanskje hatt samleie med en kvinne, altså en av motsatt kjønn. Siden det ikke er noen som er 101% homofil, eller 101% heterofil (altså ingen forakter motsatt kjønn, eller samme kjønn), vil det være mulig å gjennomføre et samleie som "strider mot" hovedlegningen din.

Lenke til kommentar
Propaganda: Hvordan i alle dager har alle de homofile foreldrene i verden klart å få unger, hvis det er umulig og unaturlig?

5622345[/snapback]

fordi dei har runket nedi en beholder som har blitt sprøytet inn i en kvinne som bærer fram barnet.

5622367[/snapback]

...eller så har de kanskje hatt samleie med en kvinne, altså en av motsatt kjønn. Siden det ikke er noen som er 101% homofil, eller 101% heterofil (altså ingen forakter motsatt kjønn, eller samme kjønn), vil det være mulig å gjennomføre et samleie som "strider mot" hovedlegningen din.

5622412[/snapback]

Du skulle vel likt å hatt en homofil far du kan jeg tenke meg :) En som kan lære deg alt om gutter, farger, klær og design.

Lenke til kommentar

5622345[/snapback]

5622367[/snapback]

5622412[/snapback]

Du skulle vel likt å hatt en homofil far du kan jeg tenke meg :) En som kan lære deg alt om gutter, farger, klær og design.

5622419[/snapback]

hehe. har hørt noen i klasen min snakket om en dei kjener, der faren skilte seg fra moren, og en uke eterpå blei faren sammen med en mann.

du hadde ikkje akkurat følgt deg serlig lur om du hadde vært unden da, kan eg tenke meg.

Lenke til kommentar

Sir Winston, jeg trodde du hadde tenkt til å stikke fra denne tråden?

Hadde vært fint om du faktisk gjorde noe ut av det, postene dine på den siste siden her har ikke inneholdt diskuterbart materiale engang, de er kun tåpelige, sjikanerende og ikke minst unødvendige.

Endret av Baron Ereksjon
Lenke til kommentar

5622419[/snapback]

Ja, det skulle jeg. Dette er i et moderne samfunn vesentlig viktigere enn detaljkunnskap om hugging av trær, mammutjakt eller konemishandling. Heldigvis er det også slik at det ikke er så mange med ditt arkaiske syn igjen, slik at man i langt større grad enn tidligere kan leve sitt liv som man selv vil.

Problemet med ditt mantra om at «de kan gjøre hva de vil, så lenge de holder det for seg selv» er at det ikke er normalt å holde legningen sin for seg selv. Jeg antar at du er gift, finner du det naturlig å skulle skjemmes over forholdet til din kone og for enhver pris unngå at det blir offentlig kjent?

Som svar på de originale spørsmålene til trådstarter:

-Om en venn sto frem som homofil: først gratulert ham/henne, resten avhenger av personen... ;)

-Om sønn/datter sto frem som homofil: ingen forskjell.

-Thomas (som hadde selvvalgt rosa parkdress i barnehaven, tidlig krøkes...).

Lenke til kommentar
Sir Winston, jeg trodde du hadde tenkt til å stikke fra denne tråden?

Hadde vært fint om du faktisk gjorde noe ut av det, postene dine på den siste siden her har ikke inneholdt diskuterbart materiale engang, de er kun tåpelige, sjikanerende og ikke minst unødvendige.

5622475[/snapback]

Har jeg sagt det? Da vet du mer enn meg.

Jeg skrev TROR.

Åhh.. Jeg elsker å være like vrang og vanskelig som dere.

Men NÅ er jeg ferdig her. Begynner å bli dritt lei denne tråden (Bokstavelig talt).

Så jeg går før jeg får en anmerkning i boka.

God Jul og Løkke til!

Endret av Sir Winston
Lenke til kommentar

Det står i Bibelen, 3 Mos 20,13: "Når en mann har omgang med en annen mann slik som en har omgang med en kvinne, har de begge gjort en avskyelig gjerning. De skal dø; det hviler blodskyld."

Å jeg er enig de skal dø!!

Endret av RobZombie
Lenke til kommentar
Hadde sønnen min sagt at han var homo, så hadde jeg nok blitt flau og ikke nevnt det til mine kompiser, og prøvd å få han heterofil igjen.

Viss en venn er homofil, så håper jeg at han ikke sier det til meg.

5622642[/snapback]

Hadde gjort seg bra til tvilsomme medisiniske eksperiment.

Dersom du hadde gitt elektrisk støt til kjønnsorganet under homofil sex, og økt mengden av dopamin under heterofil sex; skulle det vert mulig å få ein person til å konvertere legning.

Lenke til kommentar
Gir en GOD GRUNN til det utover noe macho-bullshit ala "Ååh de må være EKTE menn!"

Fordi det ligger i genene våre fortsatt. I naturen så ligger det f.eks i genene at kvinnen skal bli ledet av mannen, det er naturlig for de, enda de ikke engang er klar over det. (Studert)

Lite som tyder spesifikt på (genetisk) at nødvendigvis akkruat kvinner skal bli ledet av mann. Det er nok av menn som føler det er naturlig(tross anerledes oppvokst) å bli ledet av kvinner, og det er nok av kvinner som er veldig komfortabel i rollen som den "ledende".

Dere liker å være annerledes, det skal dere ha. Må legge til at jeg skjønner ikke hvorfor dere kjemper for noe så tåpelig. Dere kjemper utappert og i en krig dere aldri kommer til å vinne.

"Kampen" om homfilie skal bli akseptert eller ikke er så og si allerede vunnet, det henger bare igjen del som ikke aksepterer det. Akkurat som med rasisme, forsatt en del rasister igjen: men i det store så har toleransen vunnet der og.

Slående og saklig argumentasjon for en si. Forøvrig så hadde jeg ikke hatt noe imot en som kunne lært meg om 3 sistnevnte. :)

Viking__: Du kunne muligens fått'n til å like heterfosex og mislike homsesex men stiller meg sterkt skeptisk til at du ville greid å forandre selve legningen. (Dvs. hvem man blir tiltrukket til)

Det står i Bibelen, 3 Mos 20,13: "Når en mann har omgang med en annen mann slik som en har omgang med en kvinne, har de begge gjort en avskyelig gjerning. De skal dø; det hviler blodskyld."

Å jeg er enig de skal dø!!

Din hykler! Ta først bjelken ut av ditt eget øye! Da vil du se klart nok til å ta flisen ut av din brors øye.

Det sier bibelen.

Jeg sier som ateist at slike meninger som du har er vel helt "out there". Har ikke ord for hvor idiotisk slikt er. Hvis NOEN først skulle dø så må det være folk med irasjonelle intoleranse som deg, men dødstraff og generelt sett regulering av folks meninger via slike middel er jeg i utgangspunktet i mot.

Hadde sønnen min sagt at han var homo, så hadde jeg nok blitt flau og ikke nevnt det til mine kompiser, og prøvd å få han heterofil igjen.

Viss en venn er homofil, så håper jeg at han ikke sier det til meg.

Håper du ikke er far. Hvis du ikke er det: ALDRI FINN PÅ Å FÅ BARN! Husk at det er hele 1/10 sjangs for at han blir homofil, og nei du greier nok ikke å konverten... men du greier å lage et helvete for ham.

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Viking__: Du kunne muligens fått'n til å like heterfosex og mislike homsesex men stiller meg sterkt skeptisk til at du ville greid å forandre selve legningen. (Dvs. hvem man blir tiltrukket til)

Det går vel egentlig for det samme. :hmm:

Forelskelse er til for sex, forlenga kjærlighet er til for det det beste for eventuelle barn. Og forelskelsen kommer først, gjer den ikkje?

Dessutan, så var eksperimenta tvilsomme.... repetisjon, repetisjon osv.. vil til slutt grøsse av synet av ein av samme kjønn. :whistle:

Lenke til kommentar
Håper du ikke er far. Hvis du ikke er det: ALDRI FINN PÅ Å FÅ BARN! Husk at det er hele 1/10 sjangs for at han blir homofil, og nei du greier nok ikke å konverten... men du greier å lage et helvete for ham.

Neeeeeeiiii!

Hvorfor tror du at det blir "han"? Antyder du at jeg får en jente som tror han er "han"?

Kankje "han" i det minste blir bifil?

Blir ikke et helvete, nei. Skal ta han med på jacuzzi-fester med masse damer, øl og grønvatn. ;)

Er 1/10 homofile? :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...