Gå til innhold

Problemer med skjerm samsung d500

Revs

Anbefalte innlegg

Hei

Lurer på hva som kan være galt med telefonen min. I det siste har skjemen begynnt å oppføre seg ganske rart. Kommer opp noen grønne farger på skjermen. Når jeg starter telefonen på nytt forsvinner de. Men kommer tilbake igjen etter en stund. Noen som har opplevd noe lignenede?

Har lagt ved et bilde.

-geir-

post-22892-1139425881_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er nok dessverre standard-feilen på D500. Levér den inn til service, så blir den lille flate kabelen mellom skjermen og hovedkortet byttet. Det er en garantisak.

-snubbel

5574079[/snapback]

Takk for svar. Noen som vet om de sletter det som er på telefonen når de gjør dette? Noen i stavanger som gjør dette? Litt kjipt å ta frem den gamle N3510 igjen :thumbdown:

Lenke til kommentar

Igjen, det er den lille kabelen mellom skjerm og hovedkort som er problemet. Har hatt minst 30 slike inne til service med samme feil og det er alltid kabelen som byttes. Hvis du i tillegg har gammel SW så oppdaterer de den samtidig. Du kan selvsagt betale for backup hvis du ønsker det.

PS: Du har krav på lånetelefon.

-snubbel

Lenke til kommentar

regner med det sikkert er et oppegående verksted i Stavanger, hvis ikke må telefonen inn. regn med 7 virkedager på reparasjon. Her i Ålesund her vi så heldige at vi har verksted for så og si alle merker her. (Nokia, SE, Siemens og Samsung ++) så telefonen min var reparert dagen etter.

ble skiftet SW og BT modul.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...