Neverio Skrevet 8. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) hei vi er en gjeng fra kløfta som holder et lan nå til helga.. * Partyet varer fra 10.02.2006 - 12.02.2006 Det begynner på en fredag kveld og slutter på søndag ettermiddag. * Prisen vil bli på 150,- kr. * Det er kjøleskap, Ovn og Microbølgeovn! * HUSK! Oppdater Windows, Antivirus, Steam osv før du kommer! * Nettverket vil bli kjørt på 100 Mbit switcher. * Internetten vil være på 2Mbit. ( Catch SDSL 2048 / 2048 ) * Vi har planer om å sette opp DC Server og diverse Spill servere som fks: CS 1.6, BF2, Quake3/4 osv! * Det er ingen størrelseslimit på høytalerene, bare de ikke er over 100 Watt. * Du vil få utdelt en stol og ca en meters bordplass. * Det er også mulighet for og drive med andre ting, fks: Bordtennis, Bilijard, XBOX, Playstation2, DDR osv! Spør Admins * Det vil bli mulighet for å sove litt på et stille sted (hvis det er ønskelig). Huset LAN's hjemmeside og påmelding Endret 8. februar 2006 av Neverio Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 8. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2006 Ikke for å kjefte, men er ikke dette reklamering? og er ikke det forbudt? Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 8. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2006 Det må vel være lov under dette emnet ^^ Lenke til kommentar
Neverio Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. februar 2006 kategorien heter jo "LAN-parties" Lenke til kommentar
V-by Skrevet 8. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2006 Hadde jeg ikke måtte måke snø i hele helga og bodd så langt unna hadde jeg kommet Snart et år siden jeg har vert på et ordentlig LAN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå