random_user Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 hei Jeg har nettopp fått meg nytt hovedkort (ABIT AL8 3rd eye 2) som fungerer bra uten om at jeg ikke får mikrofonen til og funke. Har prøvd alle microfon ingangene men ingen funker. Har prøvd 3 forskjellige mikrofoner. Lenke til kommentar
random_user Skrevet 11. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2006 ingen som vet hva problemet er? Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Har du aktivert lydkortet i BIOS? Regner med at det er det du bruker siden du ikke nevner noe om andre lydkort. Lenke til kommentar
random_user Skrevet 11. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2006 Har du aktivert lydkortet i BIOS?Regner med at det er det du bruker siden du ikke nevner noe om andre lydkort. 5589670[/snapback] ja jeg har aktivert det (ja det e er innebygd i hovedkortet) Jeg har jo lyd, det er jo bare micen som ikke vil fungere Lenke til kommentar
random_user Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2006 ingen som vet? Lenke til kommentar
Plecto Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Veldig dårlig det her... folk vet ikke hva som er feil. Har delvis noe av det samme problemet. Jeg får lyd, men det er så svakt! Har gått igjennom det som er av veivisere og skrudd alt som er av volumknapper på fullt. Alikevel er det knapt hørbart (har også brukt flere mikrofoner). Lenke til kommentar
Paull Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Har du prøvd å gå på kontrollpanel -> Sounds And Audio Devices -> Audio -> "Volume" under "Sound Recording" -> Options -> Advanced Controls -> Trykt på "Advanced"-knappen som kommer opp, og sett om det er noe under "other controls" ? Det varierer fra lydkort til lydkort, men hadde en gang ett lydkort der jeg kunne booste mikrofonen med +10dB i gain. Kanskje det kan hjelpe? Lenke til kommentar
Plecto Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Ja, har sett det før, men det er ikke her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå