inoan Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Har sett noen som har installert Windows XP Media Center Edition på stasjonære maskinen. Jeg sjekket på ATI.COM etter kompabilitet til deres skjermkort og Media Center Edition. Kunne ikke finne Radeon 9700, som jeg har i min kjære Thundra laptop. Hva vil rent praktisk skje hvis jeg installerer MCE og legger inn standard drivere? Ser for meg at alt vil forbli det samme, men kan ikke bruke Media Center i XP? Noen som har erfaringer? Lenke til kommentar
inoan Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2006 Har sett noen som har installert Windows XP Media Center Edition på stasjonære maskinen. Jeg sjekket på ATI.COM etter kompabilitet til deres skjermkort og Media Center Edition. Kunne ikke finne Radeon 9700, som jeg har i min kjære Thundra laptop. Hva vil rent praktisk skje hvis jeg installerer MCE og legger inn standard drivere? Ser for meg at alt vil forbli det samme, men kan ikke bruke Media Center i XP? Noen som har erfaringer? 5573550[/snapback] Ingen som har testet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå