Silje: Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Hei, jeg satt å lastet ned en wow patch istad, så kom det. 5000 Kb/s på en 4 Mbit linje. Lenke til kommentar
drugis Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 å fy F**n så morsomt haaaaaa,haaaaaa,haaaaaaa'aaaaaaa den var tragisk... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 jess, det er skummelt når opera regner feil når den henter info fra harddisken. Lenke til kommentar
Silje: Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) Opera er bra..! Det får meg til å tro jeg har en HEFTIG Linje... Makes me happy Endret 8. februar 2006 av Silje: Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 ja, gud, det her var gøy dere Lenke til kommentar
Togo Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 *thud* Hørte dere det? Var Humor som plutselig nådde lavmål. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Jeg mener å huske at det har noe å si med at når du trykker på linken, starter den å laste ner med en gang. Så når du trykker "lagre som" så har den allerede lagret deler av filen. Derfor, i starten av nedlastingen har du høye hastigheter. Dette kan veldig gjerne være helt feil. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Jeg mener å huske at det har noe å si med at når du trykker på linken, starter den å laste ner med en gang. Så når du trykker "lagre som" så har den allerede lagret deler av filen. Derfor, i starten av nedlastingen har du høye hastigheter. Dette kan veldig gjerne være helt feil. 5577721[/snapback] Jepp, fila begynner å laste ned i det øyeblikk du klikker på linken, og har allerede kommet et stykke når du har valgt hvor fila skal lastes ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå