Sindre90 Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Jeg har en Intel Pentium 4 550, 3400 MHz (17 x 200) eller no ca som det også lurte jeg på om det fines none bra oppgraderinger eller om jeg heller burde beholde dene? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Hvis du vil oppgradére, så vil jeg anbefale en AMD64. Men er du misfornøyd med den du har fra før? Lenke til kommentar
Sindre90 Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2006 Er ikke misfornøyd men vil nesten ha noe bedere selv om jeg syns den jeg har funker perfekt:P men hvis jeg bytter til amd 64 må jeg ikek bytte hovedkort også da? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Er ikke misfornøyd men vil nesten ha noe bedere selv om jeg syns den jeg har funker perfekt:P men hvis jeg bytter til amd 64 må jeg ikek bytte hovedkort også da? 5575342[/snapback] Da må du nok bytte hovedkort, og kanskje minne også. Så kanskje det lønner seg å vente til du synest pcen er for treg før du oppgradérer. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Heller klokk prosessoren Lenke til kommentar
Sindre90 Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2006 kan ikke en drit om det så jeg vet ikek helt jeg du:P Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Les litt rundt på forumet her.. Knall forum vet du Du kommer helt sikkert til å finne det ut etterhvert. Og jeg vil tror du kommer fint over 4Ghz litt avhengig av hvilket hovedkort og temperaturer du har da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå