[CyB]girl Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Jeg har skrevet om case modd'et mitt på hjemmesiden min, så om dere tar dere tid kan dere kikke litt på det og skrive enten mail tilbake til meg ([email protected]) eller svare på dette inlegget.. Ser helst svar på mail... Vennlig hilsen Camilla 14 Alias [CyB]girl Lenke til kommentar
oceana Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 ...hva med å poste noen bilder til oss da vel :razz: tror de færreste gidder å styre med å sende en mail for å se det... eller kanskje dette er et slags sucky sjekketriks? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 hehe viste ikkje at jente dreiv me casemodding :smile: .. flott mod, nøye arbeid såg d ut som Lenke til kommentar
[CyB]girl Skrevet 16. september 2002 Forfatter Del Skrevet 16. september 2002 Det er IKKE noe sjekketriks... Det er 100% sikkert. Her er link til hjemmesida mi, det er der jeg har bildene... Vennlig hilsen Camilla 14 Alias [CyB]girl Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 oceanea, ka me den lille knappen som står "www(ogetlitehus)" på under meldinga? SCÆRPING :razz: Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Fin side, rart å se at jente® kan interessere seg for case-modding :wink: AMD-logoen på sida var kuuuul, men den skrikende gul-fargen må jeg si var mindre fin! Lenke til kommentar
durabit Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Not bad. Fint at fargen går igjen i kabinett, tastatur og mus. Men ett spørsmål. Hvordan beholde teksten på tastaturet? Lenke til kommentar
[CyB]girl Skrevet 16. september 2002 Forfatter Del Skrevet 16. september 2002 Æ brukt fluoriserende gul på tastatur å resten som var gult, da ser du bokstavene gjennom lakken.. Vennlig hilsen Camilla 14 Alias [CyB]girl Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Pent! Det du også kunne gjøre er å lakkere den LG-skjermen også i den samme theme'n. Komplett. Digger at hele settet er modda i samme "theme". Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Uff, uff, uff.. Også html filer med MELLOMROM da.. :sad: Beklager.. Men du strøyk nettopp i html.. :razz: Samme det.. Fikk ikke sett på modden din jeg.. Kommer siden kan ikke vises feil. :sad: [Edit: Jeg strøyk nettopp i Norsk.. :razz: ] [Edit 2: Nå fikk jeg sett bildene. Bra saker. :smile: ] _________________ AMD XP 1800+@2000+ Abit KR7A-RAID 512Mb TwinMOS PC2100 DDR Creative Geforce 3 Ti 500 Quantum Fireball Plus AS 20 GB 2xMaxtor Diamondmax Plus D740X 60GB i RAID 0 Plextor 40/12/40 Chieftec DX-01BL-D [ Denne Melding var redigert av: Cappo på 2002-09-17 12:52 ] Lenke til kommentar
kokkelimonke Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Ehm... dette var jo helt sinnsykt!!!!!!!! Jente på 14 år som interesserer seg for casemodding og Linux? Og virker som hun har peiling også!! Rett og slett wicked Lenke til kommentar
oceana Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 arve87: veeel, kan hende jeg overså den i farten, av den enkle grunn at jeg ikke sjekker sidene til hvert bidige forum medlem av vane...og posting av linker er ganske standard og fort gjort å glemme, så det kunne jo tenkes at hun hadde glemt det.... -din b0g :razz: Lenke til kommentar
[CyB]girl Skrevet 17. september 2002 Forfatter Del Skrevet 17. september 2002 Skjermen er ikke min, min egen er til reparasjon, så for tiden sitter jeg med låneskjerm. Når jeg får tilbake min egen skal jeg lakkere den i samme "theme".. Har lakkert 2 pc'er i sommer, jeg lakkerte både kabinett & skjerm på den andre pc'en.. Ja, jeg er ei jente på 14 som interesserer meg veldig for alt som heter data, både case modding og linux... Synes det er synd det ikke er flere jenter.. Takk for komplimentet ang. case modding & linux =) Vennlig hilsen Camilla 14 Alias [CyB]girl http://home.no.net/kolstadc/ Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Det er vel fler her som er dødlig forelska i deg nå da...er som på skolen hos oss, så fort ei jente har rotet seg inn på den maritime avdelingen (faktisk begynt der), så ble alle en smule forelska i jenta som "liker samme tingene" søtt :smile: Jeg er ikke stort fan av gult...men det var pent gjort...selv liker jeg helst sølv, noe alt jeg omtrent eier av ting gjennspeiler seg i tror jeg :smile: Imponerende at du liker linux. Det må jeg virkelig si Lenke til kommentar
[CyB]girl Skrevet 17. september 2002 Forfatter Del Skrevet 17. september 2002 Det sier mer om guttene, merkelig det der, hvis en gutt, f.x. liker og strikke er det ingen jenter som blir "forelsket" i han bare fordi han interesserer for det.... Bestemte meg for gul av den grunnen at denne lakken jeg bruker er fluoriserende... Bra med tanke på at bokstavene på tastaturet bør vises... Vennlig hilsen Camilla 14 Alias [CyB]girl http://home.no.net/kolstad Lenke til kommentar
kokkelimonke Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Jeg er ikke forelska daaaaaaaaaaaaaaaaaaa... *blush* Lenke til kommentar
RockeRolf Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Hvor mange jenter er det som strikker da? Men bli med en jentegjeng på shopping og gi uttrykk for hvor gøy det er, eller bli aktivt med i en typisk jente-samtale! Da blir man plutselig veldig populær [Edit: Skriverikkeakkuratfeilfrittnorsknei] [ Denne Melding var redigert av: RockeRolf på 2002-09-18 11:47 ] Lenke til kommentar
yngvestein Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Åhh. Drømmedame! Fet AMD logo også. Regelrett "diggbart"! Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Du disser ikke gult.. Du aner ikke hvor fett det er med blått Chieftec kabinett og gul kaldkatode.. :razz: Må bare få med kamera nå så skal jeg knipse litt jeg også.. Men forvent å se et lekkert Chieftec Dragon Medium Blå på TG03. Lenke til kommentar
Crinos Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Harley'n min var Gul og sort. http://home.online.no/~azrael/images/hdside.jpg Trenger jeg å si mer om case mod'n da? :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå