Getaway in AA Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Skal kjøpe pc høytallere til en bærbar pc, og trenger noen råd! 1- Maks 700kr 2- Helst et sett med minst 4løse og en sub 3- God Surround lyd 4- være bra til film og musikk avspilling! Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 (endret) Kjøp Logitech X-530. Dette er et av de beste 5.1 anleggene til den prisen. De koster rundt 700 og gir overraskende god lyd i forhold til prisen. Hadde dette før jeg kjøpte det jeg har nå: Logitech Z-5500 X-530 kan absolutt anbefales er et rimelig allround anlegg med god lyd. Endret 16. februar 2006 av Lefse Lenke til kommentar
Getaway in AA Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2006 ok. takk for det! Vet du kor dem selg det hen? Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Logitech x-530 <-- Tok ca 5 sek å søke litt morgengretten ps: de har det sikkert på elkjøp, expert også. Datakjeden har om du bor i nærheten. Lenke til kommentar
Getaway in AA Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2006 hehe, ja va litt morgentrøtt idag! Fikk ny maskin i går, og satt oppe i hele natt for å laste ned drivere så jeg kunne høre¨på musikk og se film! Og det tok lang tid! Også skole i dag klokka 8.15!! Er ferdig akkurat nå. Hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå