Zyko Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) Tenkte jeg skulle shoppe inn 1Gb til med RAM. Akkurat nå har jeg disse, og lurte på å kjøpe et sett til med de. ER også en på bruktmarkedet som selger de til cheap price. MEN, jeg ser at NetShop har disse på tilbud. Kjøper jeg de, har jeg sjans til framtidig oppgradering til 3/4Gb... Men er det egentlig noe poeng? Jeg bruker ikke PC'en til så mye annet enn å spille... Takker for svar Endret 8. februar 2006 av Zyko Lenke til kommentar
koskov Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Mja, du har 1GB og oppgraderer til 2GB, du vil vel kanskje merke litt forskjell, men det er nok ikke så mye. Og å oppgradere til 3-4GB når du spiller tror jeg er bortkastet penger. Men hvis du har penger å kaste bort så... Go ahead Lenke til kommentar
AnRe Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 I BF2 er det stor forskjell fra 1 til 2 gig. Spillet flyter jevnt uten hakking. Tror ikke det er noen spill som utnytter mer enn dette nå, MEN hva morgendagen bringer vet ingen... Lenke til kommentar
Zyko Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2006 Vil nok merke ganske stor forskjell når en oppgraderer fra 1 til 2Gb min venn... Dette kan jeg ut i fra erfaring si, så kommer til å oppgradere uansett. Men hva sier folket? 2Gb sett eller 1Gb til? Lenke til kommentar
Fantasy6 Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Personlig ville jeg gått for 2x1GB moduler.... er litt bedre enn 4x512mb brikker, å samtidig har du en mulighet til å oppgradere enda mer i fremtiden Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Selg brikkene du har, og kjøp OCZ Platinum 2048MB på netshop. Skal du kjøre 4x512MB får du 2T commandrate, som ikke er fordelaktig. Og, har du klokket de brikkene du har fra før? Hvis ikke var de et litt bortkastet kjøp Lenke til kommentar
Zyko Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2006 Oki doki... Kjøper med 2x1Gb da Noen som er inntresserte i et par OCZ brikker her? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Noen som er inntresserte i et par OCZ brikker her? tror man tar den delen på bruktmarkedet gitt x] selv om du sikkert er ferdig med denne tråden, og driter i om den blir stengt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå