Kimmi@EFnet Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Har installert WinXP og hver gang jeg starter pcen så kommer det frem: New hardware found! VIA bus master IDE drivers Jeg prøver å installere men kommer alltid at enheten kunne ikke installeres.....Har prøvd å finne drivere på hjemmesiden.... Noen der ute som har hatt sammeproblem??? og funnet en godt løsning... Lenke til kommentar
Trondos Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Har du prøvd å installere de nyeste 4-in-1 driverne fra VIA? http://www.viaarena.com Lenke til kommentar
Hyper Ado Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Hei. Har abit kt7 raid kortet selv. Å under Win ME virka ingenting før via 4in1 driverene var installert.... Men har ikke hatt det problemet med XP... Eneste problemet jeg har der er at explorer henger seg opp i "not responding" hele tiden... Hjalp litt med ny prossessor å ram, men får fremdeles slike heng :sad: Tror jeg skal prøve 4in1 her også jeg, å se om d hjelper... Hvis ikke gidder jeg ikke prøve lenger å går tilbake til me (en av di få? som var fornøyd med me) eller 98se. Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Quote: Den 2002-09-17 12:34, skrev Hyper Ado:Hei.Har abit kt7 raid kortet selv. Å under Win ME virka ingenting før via 4in1 driverene var installert....Men har ikke hatt det problemet med XP... Eneste problemet jeg har der er at explorer henger seg opp i "not responding" hele tiden... Hjalp litt med ny prossessor å ram, men får fremdeles slike heng :sad:Tror jeg skal prøve 4in1 her også jeg, å se om d hjelper... Hvis ikke gidder jeg ikke prøve lenger å går tilbake til me (en av di få? som var fornøyd med me) eller 98se. Har du prøvd Windows 2000?? Jeg ville aldri brukt ME istedenfor 2000 eller XP, bruker forresten XP selv og har ikke no problemer her. Hvis det bare er IE som henger, hva med å prøve Opera? Lenke til kommentar
Kimmi@EFnet Skrevet 17. september 2002 Forfatter Del Skrevet 17. september 2002 Takker...Trondos, Hyper Ado, zn00ker :smile: Skal prøve driverene på http://www.viaarena.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå