BigJackW Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) Hei Jeg trenger en poll med disse funksjonene: - PHP og MySQL - Admin panel - Uendelig med valg som man kan stemme på - Stemme kun 1 gang per poll (ip sperre) - Cookies (slik at det blir litt sikrere) - Så mange poller man vil (ikke bare 1) - En link nedenfor pollen med fex (vis gamle avstemninger). Alle pollene blir lagra i et "arkiv" - Jeg må også få velge om pollen skal være aktivert eller deaktivert. Noen som gidder og lage eller noen som vet av et? Edit: La til noe i funksjons lista Endret 8. februar 2006 av BigJackW Lenke til kommentar
stian90_2 Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Om du ikke er så kresen så finner du et fint et på www.mortz0r.tk =) Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) Har testa den men den liker jeg ikke Endret 8. februar 2006 av BigJackW Lenke til kommentar
stian90_2 Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Hva likte du ikke ? Skal vel ikke være noe problem og modifisere den litt ? Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 a) Sjekk på hotscripts.com b) Jeg har sett flere av innleggene dine og det ser ut som du vil at folk skal lage et script og sette det opp for deg... Det går greit 1 gang, kanksje 2 ganger, men hele tida blir også folk lei i lengden. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2006 a) Sjekk på hotscripts.comb) Jeg har sett flere av innleggene dine og det ser ut som du vil at folk skal lage et script og sette det opp for deg... Det går greit 1 gang, kanksje 2 ganger, men hele tida blir også folk lei i lengden. 5573052[/snapback] Nei vell, da får jeg spørre en annen plass da. Lenke til kommentar
stian90_2 Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 a) Sjekk på hotscripts.comb) Jeg har sett flere av innleggene dine og det ser ut som du vil at folk skal lage et script og sette det opp for deg... Det går greit 1 gang, kanksje 2 ganger, men hele tida blir også folk lei i lengden. 5573052[/snapback] Må vel si meg litt enig, ingenting galt i og spørre, men man kan vel gjøre litt selv. Væfall prøve og lage et script så kan vi hjelpe deg og fullføre det, er mye morsomere og klare noe selv en og få lagt alt på hendene =) Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2006 For å si det sånn så har jeg ikke en snurt peiling på PHP. Lenke til kommentar
stian90_2 Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 en plass må man begynne, sett deg ned og ler noen enkle koder, echo, include, if og else, post og get og slikt enkle saker. jeg begynnte med og lage et include script, så kontakt skjema, nokså usikkert, etterhvert forbdra jeg sikkerheten, osv osv =) Jeg er sikker på at du ikke vil angre, når du kan litt er da det blir gøy =) Og du vil automatisk lære mer,... Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2006 Jeg vil helst mestre HTML litt bedre enn hva jeg gjør... Men når det gjelder PHP så kan jeg echo include og litt annet kanskje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå