trondbue Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Hei Har et Ati mach 64 kort og instalerte windows me på den maskinen men det er ingen drivere til dette i Me. Ser på ati sin side at du skal bruke innebygde drivere i alle windows utenom Me og der står det "Not supported". Er det ikke mulig og få noen drivere til dette som passer windows me? Her er linken til ati siden: http://mirror.ati.com/support/products/pc/...4&cmdNext=GO%21 Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 hmm, har du ikke fåt Neon 250 kortet til å fungere enda?? merkelig... når det gjelder Ati kortet ditt vil jeg _tro_ at du kan bruke samme driver som i win98... :smile: Mvh, Jan Erik Lenke til kommentar
trondbue Skrevet 16. september 2002 Forfatter Del Skrevet 16. september 2002 Hei Har ikke fått det til nei men har blitt loft et nytt hovedkort fra der jeg jobba og fikk pcen siden ingen andre pci kort heller vil virke i den (utenom det gammle skjermkortet). Får det antageligvis i løpet av denne uka. Men hvor kan jeg finne windows 98 drivere. De jeg brukkte var noen som var med i windows 98. Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Quote: Den 2002-09-16 23:08, skrev trondbue:HeiHar ikke fått det til nei men har blitt loft et nytt hovedkort fra der jeg jobba og fikk pcen siden ingen andre pci kort heller vil virke i den (utenom det gammle skjermkortet). Får det antageligvis i løpet av denne uka. Men hvor kan jeg finne windows 98 drivere. De jeg brukkte var noen som var med i windows 98. Last de ned fra ati.com =) Lenke til kommentar
trondbue Skrevet 17. september 2002 Forfatter Del Skrevet 17. september 2002 Men der står det jo at jeg skal bruke de som er med i Windows så derfor er det ikke drivere der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå