Lorentz Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Vifta på hk på linken under brummer og bråker når pcen har stått kald en stund, og jeg skrur den på. Det slutter litt etter hvert, men det er alltid en liten skurrelyd når den står på http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=119951 Er dette: http://netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=2228 noe god erstatning, og passer dette sammen? Takker for svar Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) Det hovedkortet ditt har vel ikke hull rundt chipsettet? Den orginale viften er vel festet med klips? Hvis den er det,så må du lime kjøleren på med termisk lim. Edit: Denne tror jeg passer på de orginale festene. Endret 8. februar 2006 av Morten K Lenke til kommentar
Lorentz Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2006 Det hovedkortet ditt har vel ikke hull rundt chipsettet? Den orginale viften er vel festet med klips?Hvis den er det,så må du lime kjøleren på med termisk lim. Edit: Denne tror jeg passer på de orginale festene. 5573082[/snapback] Ah, det stemmer takker Lenke til kommentar
Lorentz Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2006 Men er det ikke fordel å ha vifte i tillegg? Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Men er det ikke fordel å ha vifte i tillegg? 5605817[/snapback] Så lenge du ikke overklokker som en galning,så skal det ikke være nødvendig. Lenke til kommentar
tarjeiii Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Såvidt jeg vet er det en vanlig feil på kortene til abit i den serien. Har selv et IC7-kort med akkurat samme problemet. Chipsettet holdt ca 32-33 grader når jeg tok av vifta og det gikk fint å ikke ha noe der som helst. Tviler sterkt på at det gjør noen skade å koble ut vifta. Bestilte faktisk den kjøleren som Morten K linket til forleden dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå