edds Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Hei folkens, Har et lite spørsmål: Hvis en vare er out of stock på play.com, tar de inn nye på min bestilling? Eller må jeg bare vente til de får den inn igjen? mvh Edds Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Hvis det står "Temporarily out of stock" tar de inn om du bestiller ja. Lenke til kommentar
edds Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2006 Hvis det står "Temporarily out of stock" tar de inn om du bestiller ja. 5572827[/snapback] Nope, står bare "Sold out". Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Hvis det er mulig å legge filmen i handlekurven og bestille den, så antar jeg de vil prøve å skaffe den. Det pleier å stå "No longer available" om en film er helt utilgjengelig. Lenke til kommentar
edds Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) Hvis det er mulig å legge filmen i handlekurven og bestille den, så antar jeg de vil prøve å skaffe den. Det pleier å stå "No longer available" om en film er helt utilgjengelig. 5572896[/snapback] Pokker, ser ikke ut som den er tiljengelig. Takk for hjelpen allikevel! Endret 8. februar 2006 av edds Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå