Dragutin Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Jeg har hatt problemer med denne routeren siden dag en, når trafikken oversteg alt annet enn å surfe så hang routeren seg opp og krevde en reboot. Etter en firmware oppgradering ble den stabil og kjørte fint, men nå har den fått hikke igjen. Den nektet å aktivere den trådløse senderen og alt måtte resettes, nå er jeg tilbake til når jeg kjøpte routeren. Nåværende firmware er 2.00.08. Jeg har prøvd, med og uten kryptering, og de fleste forskjellige kompatibilitetsmoduser osv. Hva kan være feil? Jeg har gitt opp, og ser for meg at dette er en reklamasjon fremfor å prøve med ny firmware. Har dere noen tips til noe som kan gjøre routeren stabil og fungerende? Lenke til kommentar
spurv Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) Jeg har hatt problemer med denne routeren siden dag en, når trafikken oversteg alt annet enn å surfe så hang routeren seg opp og krevde en reboot. Etter en firmware oppgradering ble den stabil og kjørte fint, men nå har den fått hikke igjen. Den nektet å aktivere den trådløse senderen og alt måtte resettes, nå er jeg tilbake til når jeg kjøpte routeren. Nåværende firmware er 2.00.08. Jeg har prøvd, med og uten kryptering, og de fleste forskjellige kompatibilitetsmoduser osv. Hva kan være feil? Jeg har gitt opp, og ser for meg at dette er en reklamasjon fremfor å prøve med ny firmware. Har dere noen tips til noe som kan gjøre routeren stabil og fungerende? 5572750[/snapback] Har samme ruter. og har hatt samme problem.. se etter FW 2.00.12 til den.. Ligger ikke på Linksys siden enda. Men den finnes.. Løser alle floker. Google it . EDIT: Regner med du har Telenor som ISP, eller en anna operatør med lange brukernavn . Det som fikler det til vistnok. Endret 8. februar 2006 av spurv Lenke til kommentar
Dragutin Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2006 Nopes, jeg har bluecom. Lenke til kommentar
spurv Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Nopes, jeg har bluecom. 5572844[/snapback] oh, men uansett. Den FW saken fixer oftest den feilen du snakker om. Kjør på . Lenke til kommentar
Dragutin Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) Den er grei, men google helps little :/ Hvis du har den liggende så hadde jeg vært takknemlig. [Edit] Fant den på linksys.de ^_^ [/Edit] Endret 8. februar 2006 av Dragutin Lenke til kommentar
Dragutin Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2006 Nå har jeg EU FW 2.00.12, og den har gått i fra å gå i spinn til å kun deaktivere det trådløse nettverket. HURRA! Noen flere forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå