DE1 Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Heisann! Da er det på tide at jeg skifter mail-adresse slik jeg gjør årlig. Jeg skal som sagt få ny mail og da er det uhyre vanskelig å ordne dette med alle de 120 kontaktene jeg har. Er det mulig å legge over kontaktlisten min til en annen adresse. Er det mulig å ordne noen instillinger på gamle mailen min så alle nyere mailer som blir sendt til den vidresendes til den nye mailen min? Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Sjekk contact, save contact list. Ganske grei måte å ta backup av kontaktene, så er det bare å importere. Gjorde det selv etter jeg kjøpte meg domene og bytta fra hotmail til noe litt mer "fancy" Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2006 Sjekk contact, save contact list. Ganske grei måte å ta backup av kontaktene, så er det bare å importere. Gjorde det selv etter jeg kjøpte meg domene og bytta fra hotmail til noe litt mer "fancy" 5572709[/snapback] Det skulle jeg gjerne hatt, et eget domene... Det blir nok en dårlig gammeldags hotmail på meg. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå