Pål B Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) Hei! Etter å ha brukt en del dager på å lete rundt i jungelen av semiproffe kameraer i DV/DVCAM-land, har jeg landet på Panasonic DVX100(A) som en fristende mulighet. A-serien får man nå for ca 19000 nytt fra B&H i PAL-versjon. Jeg husker at jeg har sett en håndfull DVX100 annonsert på foto.no, men husker ikke hva de var priset til? NOen som har bedre hukommelse enn meg? Og det store spørsmålet er selvsagt norsk vs utenlandsk... Jeg regner med at et NYTT kamera uansett vil ha en hel del problemfrie timers brukstid før reparasjon/garanti og annet mas melder seg. Hvor attraktivt B&H er, avhenger uansett (selvsagt) av pris på pene norske, eksemplarer. Feedback her ønskelig. :-) Som et alternativ har vi Sony PDX10, som man kan få brukt for en bit over titusenlappen, ser det ut til. Med "native" 16:9-brikke er dette fristende (skyter nesten alltid 16:9 nå, uansett). Men hvordan er kvaliteten på dette 16.9-bildet vs det elektronisk konstruerte i DVX100? Noen som har noen ide? Igjen blir seriøs feedback verdsatt! :-) #Edit av moderator - Fjernet setning som brøt med retningslinjene. Vennligst les de # Endret 8. februar 2006 av Afseth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå