Tha Dude Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) Må ha nytt kort og vet ikke hvilket ev de som er best, fortell meg noen, hvilket er best? Bryr meg lite at 7800 koster noen hundrelapper mer. Men et av de to. Begg er på komplett.no, men 850XT er ikke på lager i motsettning til 7800 GS. Endret 8. februar 2006 av Tha Dude Lenke til kommentar
kremt Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Det må uten tvil bli 7800GS. Tror det er et suverent kort, har fått veldig bra kritikk i tester og sånn samt at folk på forumet sier at det er ganske så bra. Gå for 7800 du, du kommer ikke til å angre. Lenke til kommentar
Tha Dude Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2006 gjorde det å... så den testen som lå ute her i "den store 7800GS tråden". Kan vel si jeg ikke lette før jeg spurte. så med tanke at det er nyere og har teknologi x850 ikke har samt at det var 100 lappen billigere hos mpx var det vel den beste avgjørelsen, om ikke får jeg leve med. Club3D Geforce 7800GS 256MB til 2495 kr ingen som har noe vondt og si om Club3D sine kort vel? Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) Har Club3D og er veldig fornøygd med den. Det er same kva slags produsent du vel, ytelse/kvalitet er like bra. Endret 8. februar 2006 av Elensar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå