nOize Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) hei, jeg har ett problem med dataen, eller flere. jeg skrur den på, sitter på msn eller noe sånt en stund, så skrur den seg av =S og, når jeg skal skru den på igjen, begynner den å restarte seg flere ganger på rad, utenatt den kommer seg inn i windows =/ jeg har også testet om den skrur seg av utenatt jeg i det heletatt rører musen, og det gjør den. Data: Prosessor: AMD Athlon 64 Processor 3400+ Minne: 512 Grafikk-kort: ATI Radeon 9550 Operativsystem: Windows XP professional jeg vet ikke hvadere trenger å vite, så jeg skrev ned det meste.. Endret 8. februar 2006 av nOize Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) Prøvd å starte den i sikkerhetsmodus? Edit: Kan hende den blir for varm så CPU skrur seg av etter så og så lang tid. Prøv å sett pcen i vinduet med døra til pcen åpen. Sjekk da, ta tiden Endret 8. februar 2006 av DE1 Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) Høres ut som PSU'en (strømforsyner). Kan du poste en link til hjemmesiden dens? Eller så kan det være at den blir for varm, har du et program du kan måle tempraturen med? Endret 8. februar 2006 av Saykin Lenke til kommentar
nOize Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2006 altså, dataen min har stått av i hele natt, og helt til jeg kom hjem, da jeg kom hjem skrudde jeg dataen på.. og så gikk det ett par min, og den retartet seg... så tviler på att det er cpu'en Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Har du prøvd det jeg sa da? Lenke til kommentar
nOize Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2006 ja, har prøvd begge deler... merket ikke oe forskjell... dataen slo eg av.. Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Kan du finne ut hvilken strømforsyner du har? Den kan ha blitt defekt og leverer ikke nok strøm lenger. Lenke til kommentar
øyvind lj Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) har du kjøpt den fra netshop?? datan altså Endret 8. februar 2006 av øyvind lj Lenke til kommentar
nOize Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) nei, har nokk ikke det du Endret 8. februar 2006 av nOize Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå