Radi Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) Jeg skal kjøpe nytt kabinett snart. Og har tenkt å kjøpe noe av klart plexiglass. Så lurte p¨å om det var noen som viste om noen bra kabinetter, Eller hvor man får kjøpt det bilig. Har noen eksempler selv: A.C. Ryan Acrylic Case Vet sunbeam selger plexi kabinett også. Finnes det flere typer/produsenter ? Endret 8. februar 2006 av Radi Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Vil bare si at du vil GARANTERT bli lei, og angre etter en stund! Lenke til kommentar
Radi Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2006 Vil bare si at du vil GARANTERT bli lei, og angre etter en stund! 5572640[/snapback] Hvorfor vil jeg bli lei? Av hva? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 f.eks at det samler seg støv som synes.. at det blir riper i glasset.. at det ikke er ryddig der.. at det rett og slett er harry.. Lenke til kommentar
Radi Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2006 f.eks at det samler seg støv som synes.. at det blir riper i glasset..at det ikke er ryddig der.. at det rett og slett er harry.. 5572686[/snapback] hmm....Du har noen gode poenger der. men å skjule kabler og gjøre det rydde er ikke noe problem. Riper er et litt større problem, men man skal være uforsiktig med kabinettet sitt for å greie det. Og jeg behandler alt jeg rører som det var mitt egent og jeg behandler tingene mine forsiktig og ordentelig. Støv kan man støv suge bort en gang nå og da. Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 skjule kabler i et kabinett i bare plexi er ikke noe problem, show me! .. Men du blir lei.. jeg er allerede lei av vinduet i mitt TT Lenke til kommentar
Radi Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) skjule kabler i et kabinett i bare plexi er ikke noe problem, show me! .. Men du blir lei.. jeg er allerede lei av vinduet i mitt TT 5572777[/snapback] hehe. det skal jeg gjør hvis jeg kjøper ett. Tror meppe jeg blir lei av å se innholdet. Elsker å se hva som er inni. Har av og til døra mi open, fordi jeg ikke gidder å sette det på igejn, hvis jeg har vert å fikla inni kabinettet, og jeg liker å se hva som er inni kabinettet. Endret 8. februar 2006 av Radi Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Jeg kjøpte et sånt kabinett for en tid tilbake... Er ikke lei, men det kommer vel av at jeg ikke sitter og stirrer på maskinen min hele dagen.. Ville bare ha noe annet enn det 20kg tunge thermaltakekabinettet mitt.... Kabinettet virker som om det er litt ute av proposjoner, for alt passer ikke sånn helt optimalt sånn helt med en gang.. Et par ting er det derimot å utsette på det. Det er veldig mykt, noe som gjør at det ikke egner seg til frakt, og det har et intenst lys foran i kabinettet. Da det er mykt, har maskinen en tendens til å henge seg opp om jeg tilfeldigvis dunker borti det, eller noe sånt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå