0z0n Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Hei. Jeg har en sesong med Team Antonsen. 16 episoder på ca 230 megabyte. Totalt 3,59 BG. Jeg har tenkt å brenne ut disse episodene på en DVD-plate som jeg kan spille på dvdspillere. Noen som har erfaring med dette? skal jeg konventere formatet eller brenne via ett program? Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 DVD Santa eller WinAVI er enkle programmer og bruke til det. Ellers har du også NeroVision Express. Lenke til kommentar
0z0n Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2006 Takk takk. Gratis program? Lenke til kommentar
0z0n Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2006 noen som vet om gratisgrogram? hvor mange mb med .avi filer er det mulig å få på 1 dvd? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 AVI2DVD (søk på Google, det er fyrste treff), det er gratis. Du kan sikkert få to timar video på kvar DVD utan å miste noko særleg kvalitet. Lenke til kommentar
0z0n Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2006 Tusen takk, no ska i brenne noen .avi filer:p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå