trygveaa Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Jeg har lastet ned to PHP-script herfra for å få FTP og pop-mail og lagt dem ut på serveren min, men de virker ikke. Dette er php filene fra den siden jeg linket til ovenfor som jeg har lagt på serveren min. Dere kan se feilmeldingen på serveren min som er her: http://trygveaa.dyndns.org/OneFile/ mail: email mappen eller Onemail.php ftp: ftp mappen eller Oneftp.php Lenke til kommentar
kakkle Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) Hei... Ifølge feilmeldingen, så virker det som om du (eller OneFile) prøver å sette $this til en verdi... F.eks $this = "jalla"; $this er en "read only" variabel (ref)... Akkruat denne feilmeldingen har vært oppe før: LINK Løsningen blir å endre varibel navnet til noe annet enn $this EDIT: HAr forresten ikke lastet ned koden og sett igjennom, men det virker som om dette er problemet. Endret 8. februar 2006 av kakkle Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) takk, dette virka Mail scriptet virker fremdeles ikke, jeg får ikke feilmelding, men hvis jeg prøver å logge på i opera forsvinner bar login boksen og det er bare en blå bakgrunn. I Firefox bare reloades loginboksen når jeg trykker login. I IE er det likt som i opera. FTP scriptet virker i opera og IE, men i Firefox skjer det det samme som med mail scriptet. Endret 8. februar 2006 av trygveaa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå